کد خبر: ۵۹۳۳۲

تولد گوساله دو سر در یکی از مناطق چین موجب حیرت مردم محلی شده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، تولد یک گوساله دو سر در یکی از مناطق روستایی چین موجب حیرت مردم محلی شده است. این گوساله دارای دو سر، دو گوش، دو دهان و چهار چشم است. این گوساله عجیب الخلقه در روستایی در منطقه «دِجیانگ» واقع در استان گوئیژو بدنیا آمده است. بنا به گفته «آنتی ژانگ» صاحب این گوساله، این حیوان روز شنبه و پس از یک زایمان ۷ ساعته سخت از شکم مادرش خارج شد.

بنا به گفته این زن این گوساله هنوز قادر به ایستادن روی پاهایش نیست، اما با هر دو دهانش می‌تواند شیر بخورد. او گفت که با دیدن گوساله که دارای دو سر بود شگفت زده شد. در ویدئویی که تهیه شده است این گوساله در حالی که در طویله روی زمین دراز کشیده است دیده می‌شود.

ژانگ در گفتگو با یکی از رسانه‌های محلی چین در این باره گفت: «من بیش از ۷۰ سال دارم، اما تا به حال در عمرم گوساله‌ای با این شکل و شمایل ندیده بودم. تولد این گوساله موجب گسیل تعدادی از همسایگان به خانه این زن شد. یکی از همسایگان در این باره گفت که با شنیدن این خبر بلافاصله به خانه ژانگ رفته است، چون فکر می‌کرد این خبر شایعه باشد. او گفت: «اکنون با چشمان خودم این گوساله را دیدم و حالا باور کردم.»

بنا به گفته یک دامپزشک محلی این حیوان دارای یک گلو است و در آینده احتمالا چهار شاخ خواهد داشت. او گفت که این گوساله کاملا سالم است و ابراز امیدواری کرد که بدون مشکلی رشد کند. بنا به گفته این دامپزشک این اتفاق در هنگامی که گوساله در رحم مادرش بود بر اثر جهش ژنتیکی رخ داده است.

 
نظر شما
ادامه