کد خبر: ۵۹۲۹۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
به مناسبت فرا رسیدن روز پزشک:
دکتر علی‌صفر ماکنعلی در پیامی فرا رسیدن روز پزشک را به جامعه پزشکی کشور که همدوش جامعه دامپزشکی دغدغه سلامت آحاد جامعه را دارند، تبریک گفت ...
 

حکیم مهر: رئیس سازمان دامپزشکی کشور طی پیامی فرا رسیدن روز پزشک را به جامعه پزشکی کشور که همدوش جامعه دامپزشکی دغدغه سلامت آحاد جامعه را دارند، تبریک گفت .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر علی‌صفر ماکنعلی» در این پیام آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یکم شهریور، مصادف است با زادروز حکیم فرزانه این سینا که مایه فخر ایران در جهان است و امروز از گذر قرن‌ها، یکایک اعضای جامعه سلامت کشور به او مدیون هستند.

این روز همکاران ما در جامعه پزشکی مناسبتی ویژه در تقویم سلامت کشور است برای پاسداشت کسانی که در راستای حفظ ارزشمندترین موهیت الهی، سوگند یاد کرده اند و جان خود را نیز در بسیاری موارد در طبق اخلاص گذاشته اند.

امسال به دلیل همزمانی این روز با آغاز دهه اول ماه محرم و ایام سوگواری سالار شهیدان، جانفشانی جامعه پزشکی در عرصه مقابله با کرونا و تقدیم شهدای راه سلامت به عشق مردم، روز پزشک حال و هوایی معنوی‌تر از سال‌های گذشته دارد. عزیزانی که همیشه در کنار همکاران جامعه دامپزشکی پیام آوران سلامتی در اقصی نقاط مرز پرگهرمان باشند.

اینجانب فرا رسیدن این روز را به یکایک اعضای جامعه پزشکی کشور صمیمانه تبریک گفته و امیدوارم پاداش تلاش و همت شبانه روزی شما عزیزان، تامین سلامت در جای جای وطن عزیزمان باشد.

از آنجا که بهترین شیوه قدردانی از پزشکان در شرایط کنونی، رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی است، از همکاران اداری مجموعه ادارات دامپزشکی کشور نیز می خواهم هم دوش همکاران جامعه پزشکی که همگان رسالت واحد پیشگیری و سلامتی آحاد جامعه را دنبال می‌کنند در عمل به تمام پروتکل‌های توصیه شده دریغ ننمایند و دیگران را نیز به رعایت آنها دعوت کنند تا از حجم فشار این سال دشوار بر این جامعه خدوم اندکی کاسته شود .

 

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۸
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
2
4
پروتکل بهداشتی؟!!! همکارانی که از یک دامداری از خانه ای به خانه دیگر می روند و در یک روز 30 تا خانه می روند برای واکسیناسیون و .... چگونه پروتکل رعایت کنند؟
پروتکل فقط برای عده ای خانم است که یک روز در میان سر کار بیایند .همین و بس.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
0
10
آقای دکتر ........................ چطور از همکارای اداری مجموعه ادارات دامپزشکی کشور می خواین هم دوش همکاران جامعه پزشکی که همگان رسالت واحد پیشگیری و سلامتی آحاد جامعه را دنبال کنند در عمل به تمام پروتکل‌های توصیه شده دریغ ننمایند و دیگران را نیز به رعایت آنها دعوت کنند تا از حجم فشار این سال دشوار بر این جامعه خدوم اندکی کاسته شود آیا فکری به حال پرسنل خدوم دامپزشکی در کشور کردید ؟آیا خبر از وضعیت معیشتی آنها دارید ؟ آیا الان 6 ماه از سال گذشته در سازمان دامپزشکی و ادارات کل چیزی بعنوان اضافه کار، ماموریت و رفاهی و... به همکارا پرداخت شده است. یه سری تسری معلوم نبود چند روز پرداخت شد و تمام.
آقای دکترماکنعلی، پرسنل دامپزشکی خیلی بیشتر از کارکنان بهداشت و درمان مشغول تلاش و فعالیت و خدمت رسانی هستندو همیشه در معرض بیماری و سایر خطرات احتمالی که خودتان بیشتر ازهمه آگاه هستید.
اما به چشم دوستان نمی آید آیا حکم یک متخصص دامپزشکی ، دکترای عمومی دامپزشکی و ارشد و لیسانس و کاردان و...شاغل در سازمان، ادارات کل و ادارات دامپزشکی شهرستان را بایک پزشک متخصص، پزشک عمومی و ... شاغل در بهداشت و درمان مقایسه کردید بد نیست مقایسه ای انجام شود چقدر اختلاف باید باشد گیر کارکجاست چرا کسی دنبال این حقوق پایین پرسنل دامپزشکی نمی رود ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
0
4
ای کاش از سیستم ارزش گذاری به پرسنل بخش خصوصی وزرات بهداشت هم کمی یاد بگیرید
دکتررفیعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
0
6
آقا نان نداریم بخوریم نان واجب تراز پروتکل است
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
0
2
سازمانی که توان ..... ندارد قوانین مصوب را برای کارکنانش اجرایی کند همان بهتر که در مورد وزارتخانه های دیگر هم نظر ندهد . عدم توانایی در پرداخت حق تسری - عدم توانایی در پرداخت حق مرزی در استانهای تایید شده به عنوان حق مرزی - عدم توانایی در مطالبات مسئولین فنی بخش خصوصی از کارفرمایان . هزاران مشکل دیگر .................
نظر شما
ادامه