کد خبر: ۵۹۲۸۵
تعداد نظرات: ۵ نظر

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان برخوار گفت: ارايه هرگونه خدمات به دامدار که شامل دریافت وجه می باشد بدون ارائه رسید و همچنین تحویل واکسن به دامدار از طرف مرکز مایه کوبی دامپزشكي ممنوع و پیگرد قانونی دارد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان برخوار، «دکتر مجید فلسفی منش» در جلسه مسئولان و واکسیناتورهای مراکز مایه کوبی شهرستان افزود: ارتباط بیشتر با دامدار و ارايه خدمات واکسیناسیون در ازای تحویل رسید به دامداران، باعث افزایش اطمینان خاطر دامدار و پیگیری بهتر روند واکسیناسیون خواهد شد.

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان برخوار خاطرنشان كرد: اساسی ترین گام در اين راستا آموزش دامداران و آشنايي آنها به اهميت اين موضوع است که واکسینه کردن دام یکی از مهمترین اقدامات در جهت حفظ و نگهداری سرمایه دامی در برابر ابتلا به بیماری و مرغوبیت محصولات دامی تولیدی و سلامت غذایی بوده و انجام به موقع آن ضامن کنترل و مراقبت مستمر علیه بیماری های شایع دام می باشد.

فلسفی منش افزود: بی توجهی به واکسیناسیون، موجب شیوع سریع بیماری های واگیر شده و جمعیت دامی را به دلیل بیماری و تلفات دام تهدید می کند به همین جهت بررسی و شناسایی بیماری، تامین واکسن و تزریق صحیح آن فرایندی است که در حال حاضر دامپزشکی عهده دار آن است.

وی به نظارت دقیق دامپزشکی بر نحوه توليد، ورود و عرضه انواع داروها و واکسن های دامي در سامانه داروئی سازمان دامپزشکی کشور اشاره كرد و افزود: با برگزاري جلسه هاي مختلف، مسوولين فني داروخانه ها و مراکز مایه کوبی، توجيه شده اند تا شرایط مناسب و مطلوب جهت نگهداری و حمل دارو و واکسن فراهم نمایند.

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان برخوار در ادامه به گزارشات و برخی مشکلات دامداران در خصوص مراکز مایه کوبی اشاره نمود و هشدار داد، در صورت مشاهده یا ارائه گزارش مستند تحویل واکسن به دامدار و یا دریافت وجه بدون ارائه رسیدهای مربوطه و تکمیل فرمهای مرتبط توسط مراکز درمانی و مایه کوبی، موارد پیگیری و برخورد قانونی صورت خواهد پذیرفت.

فلسفی منش در پايان بر همكاري دو جانبه بخش خصوصي با دولتي تاكيد كرد و افزود: تعامل بين اين دو بخش نقش بسزايي در ارايه خدمات مطلوب به بهره برداران و رفع نواقص و افزايش بهره وري در صنعت دام و طیور دارد.

 

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
3
3
جناب رئیس
این چند نفر باقیمانده که به هر دلیلی هنوز حاضر به فعالیت در زمینه واکسیناسیون دام هستند را هم فراری بدهید.
کاش اینقدر آقایان بخش دولتی خودشان را عقل کل نمی دانستند
ناشناس
|
Canada
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
3
3
به دامپزشکی چه ربطی داره آخه؟ چرا باید رسید بدیم به دامدار؟ روزبه روز پر رو تر بشه؟
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
0
1
واقعا از خودتون خجالت نمیکشین جوری حرف میزنید انگار طرف دزده با این شرایط تعرفه های ظالمانه کار سخت و طاقت فرسا پول ندادنهای دامداران و صد تا مشکل دیگر این مدل صحبت کردن درسته؟ روزی صد بار باید دست مرکز مایه کوبی و واکسیناتور رو باید ببوسید که هنوز به این حرفه مزخرف مشغولند
ناشناس
|
Denmark
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
0
1
نمیدونم چیه تمام کاردانها شدن ریس شبکها اوقت نمیدونن
مثل یک دامپزشک کار کنند عزیزان مگه دامدار چقدر میده پول واکسن بده پول ماشین بده
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
0
0
خجالت بکشید با این تعرفه هاتون ویه خجالت بزرگ تر بابت عدم تامین واکسنهادرموقع مناسب همش نوش دارو دامپزشکی الان بیشتر به دامداروبخش خصوصی ضربه میزنه با این سیاستهای دوپهلو بهترنیست وظایفتون رو بهتروودراسرع وقت انجام بدید تب سه روزه کشوررودرنوردید چه کردید بجای تشکر از بخش خصوصی که باتمام توان به کمک دامداررفت چه کردید داروهاروتامین کردید حمایت از دامدارو بخش خصوصی دامپزشکی کردید بیشتردنبال این هستین ویزیت چقدربوده وداروخانه بدون نسخه داده یا تکنسینها کاری کردن و...برای هیچ حادثه ای مدیریت درست درسطح کشور نیست بابا به خودتون بیاین تعرفه به روزداریم که رسید بدن همکاران
نظر شما
ادامه