کد خبر: ۵۹۲۵۴
تعداد نظرات: ۷ نظر

«دکتر زبردست» مدیرکل دامپزشکی لرستان به همراه نماینده ولی فقیه در دامپزشکی لرستان، ضمن بازدید از کشتارگاه دام شهرداری دورود با فرمانداراین شهرستان دیدار و پیرامون مسائل ومشکلات کشتارگاه دام این شهرستان بحث وگفتگوکردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان لرستان، «دکتر زبردست» به همراه «حجه السلام و المسلمین ویسکرمی» بصورت سرزده از محل کشتارگاه دام شهرداری دورود که در تملک شهرداری می باشد، بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات این کشتارگاه قرارگرفتند.

در این بازدید مدیرکل دامپزشکی عنوان نمود: متاسفانه ساختار کشتارگاه دام شهرداری دورود مستهلک و قدیمی است و نداشتن سالن پیش سرد از عمده ترین مشکلات این واحد می باشد که در طول سنوات اخیر همواره به عنوان یکی از مطالبات به حق مردم و مجموعه دامپزشکی محسوب می‌شده و امید است با ورود سرمایه گذار بخش خصوصی مشکلات کشتارگاهی شهر دورود برای همیشه برطرف شود.

در ادامه این بازدید مدیرکل دامپزشکی استان و همراهان با فرماندار شهرستان دورود دیدار و پیرامون مسائل و مشکلات کشتارگاه دام این شهرستان گفتگو کردند و از فرماندار این شهرستان خواستارحمایت از مجموعه دامپزشکی شهرستان وهمچنین رفع نواقص موجود در کشتارگاه دام این شهرستان  شدند.
مهندس بیرانوند فرماندار شهرستان دورود ضمن بیان خوش آمدگویی به مدیرکل دامپزشکی وهمراهان ایشان،انتصاب ایشان را به سمت مدیرکلی دامپزشکی لرستان تبریک گفتند وبرای ایشان ومجموعه دامپزشکی آرزوی موفقیت نمودند.وی افزود : مجموعه دامپزشکی شهرستان دورود بامدیریت مهندس کرنوکر توانسته اند رضایت دامداران وبهره برداران دراین حوزه را فراهم نمایند،لذا اینجانب از عملکرد خوب این مجموعه رضایت داشته و امیدوارم در راستای تقویت دامپزشکی دراین شهرستان گام برداریم

درپایان مدیرکل دامپزشکی لرستان ضمن بازدید از بخش خصوصی دامپزشکی به اتفاق همراهان با رئیس وکارکنان مجموعه دامپزشکی شهرستان دورود دیدار وپیرامون مسائل ومشکلات آنان گفتگوکردندوابراز امیدواری نمودند با همکاری وهمدلی بتوانیم موانع ومشکلات موجود رااز پیش روبرداشته ودر خدمت رسانی به مردم عزیز هم استانی وبهره برداران حوزه دامپزشکی گام برداریم.





 
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
2
3
توی شهری که پنج دکتر بیکار داره و چهار تکنیسین مجوز داروخانه دارن و بدون مسئول فنی هم کار میکنن و رئیس اداره دارای مدرک کاردانی هست بیشتر از این انتظار نمیره....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
چهار تکنیسین مربوط به بیست سال گذشته است که مجوز دارن نمیشه تعطیلشون کرد ................... آخه شبکه دورود نیروی دکتر دامپزشک نداره.
دامپزشک۲
|
Germany
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
1
2
ماشالله دکتر زبردست عزیز مثل همیشه حاضر در کلیه صحنه ها واقعا خسته نباشید
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
1
1
دوست عزیز وقتی قانون میگه تکنیسین هایی که مجوز داروخانه دارن حتما باید مسئول فنی دامپزشک بگیرن چرا این چهار داروخانه زیر بار گرفتن مسئول فنی نمیرن؟؟؟؟؟؟ در صورتی که اون شهر دکتر دامپزشک بیکار داره.........مسئله دوم اینکه همین الان شبکه دامپزشکی اون شهر یک دکتر دامپزشک داره که استخدام رسمی هستن با سند و مدرک بهتون میگم برین سوال کنید.....و چرا باید شخصی با مدرک کاردانی ........... ریاست شبکه اونجا باشه ؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
همه چی که به اون کاغذ پاره ای که دانشگاه دست شما فارغ التحصیلان میده ختم نمیشه تجربه بهتر از هزار مدرک هست بخصوص توی شهرستانهای لرستان که همه چی با کدخدا منشی حل و فصل میشه .
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
0
1
هیچ شخص و هیچ ارگان و هیچ چیزی بالاتر از قانون نیست ولو اینکه اون مدرک کاغذ پاره باشه از نظر شما ......قانون گفته حتما هر داروخانه ای که تکنیسین مجوز گرفته ولو اینکه پارتی داشته باشه یا با تجربه ترین باشه و علامه علوم باشه باید مسئول فنی دامپزشک داشته باشه ...اینکه چرا توی استان لرستان و شهرستان دورود چهار داروخانه توسط چهار تکنیسین گرفته شده وسالیان ساله زیر بار گرفتن مسول فنی نمیرن جای سوال های فراوان داره......انشاالله که روزی در استان لرستان و شهرستان دورود شاهد اجرای عدالت طبق قانون باشیم ....
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
0
1
مسئله بعد راجع به پست ریاست شبکه دامپزشکی اون شهرستان : اولا دامپزشکی با کدخدا بازی و منشی گری تفاوت های زیادی داره ....دامپزشکی یعنی پیشگیری و تشخیص و درمان به موقع یعنی یک آشنایی با علوم متفاوت پس هیچ ربطی به کدخدا بازی و منشی گری نداره .....مگه وظیفه رییس شبکه دامپزشکی حل و فصل دعوا و کدخدا بازی هست ؟؟؟؟؟؟؟؟ وظیفه یک دامپزشک در هر جایگاهی پیشگیری و تشخیص به موقع و درمان مناسب هست نه حل و فصل دعوا و کدخدا بازی ......به فرموده رهبر عزیزمون همه باید تابع قانون باشیم و به جوون ها میدون بدیم .......اینکه یک شخصی با داشتن مدرک کاردانی سالیان سال هست ریاست شبکه اونجاست و در آستانه بازنشستگی هست در صورتی که اون اداره دارای دکتر دامپزشک جوان و فعال هست چرا نباید اجازه بدیم فرصت به نیروی جوان داده بشه ؟؟؟ موکدا تاکید میکنم وظیفه دامپزشک کدخدا بازی و حل و فصل دعوا ها و منشی گری نیست ......انشاالله به جوان ها میدان داده بشه و خدا همه رو عاقبت بخیر کنه
نظر شما
ادامه