کد خبر: ۵۹۲۱۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
 

در مراسمی با حضور مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان در محل فرمانداری شهرستان اردستان، از زحمات «دکتر میثم استکی» تجلیل و «دکتر سعید راعی» به عنوان سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان اردستان معرفی شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان اردستان، «دکتر شهرام موحدی» مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان صبح امروز 28 مرداد ماه 99 با سفر به شهرستان اردستان در محل فرمانداری با «دکتر حمیدرضا تاملی» فرماندار دیدار و طی نشستی پیرامون موضوعات مختلف در حیطه دامپزشکی به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

دکتر موحدی در این نشست گفت: شهرستان اردستان در موضوع تولید مرغ گوشتی بسیار حائز اهمیت است و در طول ماه حدود یک میلیون جوجه ریزی در ۱۳۶ واحد مرغداری این شهرستان انجام می گیرد.

وی با بیان اینکه استان اصفهان در تولید مرغ گوشتی رتبه دوم کشور و شهرستان اردستان رتبه اول تولید مرغ گوشتی استان را دارد، افزود: بیش از ۳۵ درصد از گوشت مرغ استان اصفهان در شهرستان اردستان تولید می‌شود که این شهرستان را از نظر تولید مرغ گوشتی در کشور دارای اهمیت کرده است.

دکتر موحدی تصریح کرد: :علی‌رغم کمبود اعتباراتی که در استان اصفهان وجود دارد همکاران ما در تمام استان نسبتاً در کنترل بیماری‌ها موفق عمل کردند و قریب به دو سال است بیماری آنفلوآنزای حاد پرندگان در استان گزارش نشده است، ولی به معنی ریشه‌کنی این بیماری نیست.

مدیرکل دامپزشکی استان با اشاره به صادرات فرآورده‌های دامی، تصریح کرد: سال ۹۸ برای صادرات محصولات بسیار موفق بودیم و بیش از ۳۰ میلیون دلار فرآورده‌های خام دامی از استان اصفهان صادر شده است که شاخص‌ترین آن بیش از ۱۳ هزار تن خامه و بیش از ۵ هزار تن پنیر به روسیه بوده است.

وی با بیان اینکه استان اصفهان در بخش دامپزشکی از استان‌های ممتاز کشور است که بیشترین واحد پرورش طیور کشور، رتبه اول تولید شیر کشور و…  را به خود اختصاص داده، گفت: مسلماً هرگاه این گستردگی در استان وجود دارد کنترل بیماری‌ها سخت می‌شود ولی در استان اصفهان کنترل بیماری‌ها بسیار مطلوب است. البته موضوع کمبود اعتبارات تا حدودی خدمات همکاران ما را با مشکل مواجه کرده که امیدواریم با فعالیت جهادی نیروی‌های اداره کل دامپزشکی استان این کمبودها را برطرف کنیم.

دکترموحدی در پایان هدف فعالیت های دامپزشکی را ارائه خدمات صادقانه و با کیفیت مطلوب به اقشار مختلف مردم عنوان و افزود: اهمیت، تنوع و گستره فعالیت های حساس و حاکمیتی دامپزشکی ایجاب می کند که ما با بهره گیری از همه ظرفیت ها، امکانات و نیروهای متخصص و متعهد در ارتقای بهداشت دام و فرآورده های دامی، توسعه صنعت دامپروری و در نهایت صیانت از سلامت عمومی جامعه گام های موثرتری برداریم.

دکتر حمیدرضا تاملی فرماندارشهرستان اردستان نیز بر اهمیت نقش و جایگاه ویژه دامپزشکی در حفظ سرمایه های دامی کشور به خصوص ارتقای سطح بهداشت عمومی و سلامت در جامعه تاکید کرد.

وی به مقوله بسیار مهم امنیت غذایی در سطح جوامع مختلف اشاره و دامپزشکی را از ارکان اصلی چرخه امنیت غذایی عنوان نمود.

فرماندار شهرستان اردستان در بخشی دیگر به خدمات چندین ساله دوران مسئولیت دکتر استکی به عنوان رئیس شبکه دامپزشکی این شهرستان اشاره و از زحمات صادقانه وی در عرصه دامپزشکی تشکر و قدردانی نمود.

در پایان این نشست با اعطای حکمی از سوی مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان، دکتر سعید راعی به عنوان سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان اردستان منصوب و با اهدای لوح سپاس از خدمات 74 ماهه دکتر میثم استکی تجلیل به عمل آمد.

سوابق سرپرست جدید شبکه دامپزشکی شهرستان اردستان:

- کارشناس واحد بهداشت و مدیریت بیماری های دامی و بازرسی بهداشتی فرآورده های خام دامی شبکه دامپزشکی شهرستان مبارکه(نیروی امریه)

- کارشناس واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان(طرح نیروی انسانی)

- مسئول فنی بهداشتی دامپزشکی کارخانه خوراک دام متحد اصفهان

- مسئول فنی بهداشتی دامپزشکی کشتارگاه مانامرغ اصفهان

- کارشناس واحد بهداشت و مدیریت بیماری های دامی و بازرسی بهداشتی فرآورده های خام دامی شبکه دامپزشکی شهرستان کمیجان

- فعالیت در آزمایشگاه مرکزی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان

- مسئول واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی شبکه دامپزشکی شهرستان دلیجان

- مسئول واحد تشخیص و درمان شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان

 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
0
2
تبریک به آقای دکتر راعی عزیز. تشکر و قدردانی از زحمات خالصانه و صادقانه آقای دکتر استکی. به واقع ایشان مدیری لایق هستند.ان شاالله هر جا هستند موفق و سلامت باشند.
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
0
0
دوست خوبم آقای دکتر راعی تبریک عرض میکنم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
0
0
تبریک به دکتر راعی ، با اینکه زوری بود و لی انشالله که اولین پست مدیریتتون باب خیری براتون بشه... ولی مدیران دامپزشکی باید بدونن با این وضعیت در آینده نجندان دور هیچ دکتری برای مدیریت نداشته و جایگاه و شان دامپزشکی تو شهرستان ها روز به روز پائین میاد
ناشناس
|
Russian Federation
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
1
2
مگه شان دامپزشکی به دکتر بودن مدیران شهرستانیش هست؟!!!!
نظر شما
ادامه