کد خبر: ۵۹۱۴۵

بخشدار کهریزک از توابع شهرستان ری گفت: ضمن صدور برگ جریمه برای یک واحد کشتارگاهی دام در این بخش به دلیل رعایت نکردن موازین بهداشتی، مقرر شد بازرسان این واحد را در صورت رفع نکردن مشکلات، ظرف ۴۸ ساعت پلمب کنند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «امین بابایی» روز یکشنبه در بازدید از ۲ واحد کشتارگاهی دام در کهریزک، اظهار داشت: با هماهنگی واحد بهداشت و اداره دامپزشکی و با هدف ارتقای سطح بهداشت شهروندان این بخش بازدید مشترکی با حضور بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری، کارشناس اداره بازرسی فرمانداری ری انجام شد.

وی افزود: در این گشت مشترک ضمن بازدید از کلیه قسمت‌های کشتارگاهی این ۲ واحد، طبق مشاهدات و بازدیدهای صورت گرفته، یکی از این واحدها فاقد هرگونه شرایط بهداشتی اولیه مطابق با ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کرونا بود.

بخشدار کهریزک ادامه داد: با توجه به اینکه در شرایط موجود عدم استفاده از پروتکل‌های بهداشتی اعم از ماسک و روپوش‌های بهداشتی در کشتارگاه‌های دام و طیور تهدید جدی و بحرانی علیه بهداشت عمومی است، با هماهنگی‌های به عمل آمده برخورد جدی با این واحد کشتارگاهی به عمل آمد.

این مسئول در پایان با بیان اینکه سلامت مردم خط قرمز ما است، خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت موضوع و حفظ و ارتقاء سلامت افراد جامعه در راستای ایجاد ایمنی مواد غذایی با متخلفین برخورد قانونی انجام خواهد شد.

بخش کهریزک از توابع شهرستان ری، از شمال به بهشت زهرا (س)، از غرب به اتوبان تهران قم، از شرق به باقر شهر و از جنوب به شهر حسن آباد فشافویه محصور و در فاصله ۱۳ کیلومتری شهرستان ری واقع شده است.

 
نظر شما
ادامه