کد خبر: ۵۹۰۶۷

فرماندار شهرستان قوچان در مراسم تکریم و معارفه رییس جدید شبکه دامپزشکی این شهرستان گفت: اعتقاد دارم دامپزشکی نهادی تاثیرگذار در سلامت و اقتصاد و امنیت باشد لذا از تمام توان شهرستان برای حمایت از دامپزشکی استفاده خواهیم کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، «هادی رجایی نیا» در این مراسم که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد اظهار کرد: شهرستان قوچان در حوزه دام، دارای استعداد بالایی است و موقعیت خاص جغرافیایی در ورودی استان، در بحث دامپزشکی و قرنطینه های دامی باعث شده تا این اداره از اهمیت بالاتری نسبت به سایر دستگاه ها برخوردار شود و معتقدم به این جهت نیاز به مراقبت و حمایت بیشتری دارد.

وی افزود: هم در حوزه اعتبارات و هم همکاری های بین بخشی، آماده حمایت از دامپزشکی هستیم.

رجایی نیا عنوان داشت: بخش خصوصی دامپزشکی، ظرفیت بسیار خوبی است که در این سالها گسترش پیدا کرده و این بخش باید به خوبی خود را معرفی کند.

وی گفت: نقش دامپزشکی در جهش تولید بسیار مهم است و در دوران حضور دکتر محمد احمدی، اتفاقات خوبی در سطح دامپزشکی شهرستان رخ داد.

فرماندار قوچان افزود: ان شاءالله در هفته دولت، کلنگ زنی کشتارگاه صنعتی شهرستان را توسط بخش خصوصی خواهیم داشت.

در پایان این مراسم، ضمن قدردانی از زحمات «دکتر محمد احمدی»، «دکتر ابوالفضل احمدی» به عنوان رییس جدید شبکه دامپزشکی شهرستان قوچان معرفی شد.

 

نظر شما
ادامه