کد خبر: ۵۹۰۳۷

رئیس شبکه دامپزشکی قاینات با دادستان قاینات در دفتر کاری وی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی قاینات، نشست صمیمانه ای بین رئیس و کارکنان شبکه دامپزشکی قاینات با دادستان جدید قاینات در محل دفتر کار وی برگزار شد.

در این دیدار «دکتر محمودی» ضمن تبریک انتصاب دادستان جدید شهرستان و خیر مقدم گزارشی از روند کار و همکاری فی مابین مجموعه دامپزشکی شهرستان با دادستانی و روند ارجاع و رسیدگی پرونده های حوزه دامپزشکی را بیان نمود.

محمودی اشاره ای به موقعیت شهرستان قاینات کرد و گفت: خوشبختانه نیروی انتظامی و دادگستری قاینات همیشه حامی و همراه با مجموعه دامپزشکی بوده اند.

در ادامه «حجت الاسلام والمسلمین نسائی» نیز ضمن تشکر از رئیس شبکه دامپزشکی گفت: خوشبختانه در زمان خدمت در شهرستان فردوس از نزدیک در جریان زحمت های فراوان کارکنان دامپزشکی بوده ام و شناخت خوبی از حوزه فعالیت دامپزشکی دارم و در این شهرستان نیز با نگاه به حوزه سلامت عمومی عمل خواهم کرد و دامپزشکی را از دستگاه های خدمت رسان و خدوم می دانم.

نسائی کار در دامپزشکی را جهادی الهی خواند و گفت: امیدوارم بتوانیم با هم فکری و نشست های کاری در کمترین زمان ممکن به پروندهای رسیده از دامپزشکی رسیدگی شود و با متخلفین برابر مقررات برخورد بازدارنده صورت پذیرد.

دادستان در پایان از بازدید زود هنگام خود از سطح شهر و کشتارگاه دام و طیور به اتفاق بازرسان دامپزشکی خبر داد تا بیشتر از روند کار مجموعه دامپزشکی شهرستان مطلع شود .

 

نظر شما
ادامه