کد خبر: ۵۸۹۷۳

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: فردی که با بی رحمی اقدام به آزار و کشتن یک طوقه کبوتر و انتشار تصاویر آن در فضای مجازی کرده بود در عملیات پلیس فتای شهرستان طبس در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از پلیس، «سرهنگ علی اکبر حیدری» افزود: در پی انتشار فیلمی مربوط به آزار و کشتن یک طوقه کبوتر در فضای مجازی که موجب ناراحتی حامیان حقوق حیوانات شده بود، تحقیقات توسط کارشناسان پلیس فتا برای شناسایی عامل انتشار این فیلم آغاز شد.

وی بیان کرد: کارشناسان پلیس فتای شهرستان طبس با انجام اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند، فرد مجرم را در این شهرستان شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضائی وی را دستگیر کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه متهم به مراجع قضائی تحویل داده شد گفت: هرگونه تصاویر مربوط به حیوان آزاری در فضای مجازی رصد و در صورت مشاهده موارد مشابه با انتشاردهندگان این تصاویر دردناک که باعث جریحه‌دار شدن احساسات عموم مردم در فضای مجازی می‌شود، با جدیت برخورد صورت می‌گیرد.

سرهنگ حیدری از مردم خواست در صورت مشاهده موارد مشابه، مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cybrepolice.ir بخش گزارشات مردمی منعکس کنند.

 
نظر شما
ادامه