کد خبر: ۵۸۹۵۹

گربه‌ای که به خاطر بستن هروئین و سیم کارت به دور گردنش و قاچاق جنس به داخل زندان بازداشت شده بود، از سلولش گریخت!

به گزارش حکیم مهر به نقل از روزیاتو، مقامات پلیس سریلانکا اعلام کرده اند گربه‌ای که قبلا به خاطر بستن هروئین و سیم کارت به دور گردنش و قاچاق جنس به داخل زندان حبس کرده بودند، از سلولش گریخته است!

این حیوان نگون بخت ظاهرا به خاطر محموله‌ای که تلاش کرده به صورت قاچاقی به دست برخی زندانیان محبوس در زندان امنیتی Welikada واقع در کلمبو پایتخت سریلانکا برساند، از سوی مقامات زندان شناسایی و به حبس محکوم شده بود.

تصاویر منتشر شده از این گربه مقامات زندان را در حالی که گربه را محکم با دست گرفته اند نشان می‌دهد. همانطور که در تصویری می‌بینید یک کیسه پلاستیکی کوچک حاوی مواد مخدر به دور گردن این حیوان بسته شده بود تا بدون جلب توجه مقامات زندان به دست زندانیان برسد.

این کیسه حاوی دو گرم هروئین و یک عدد سیم کارت بوده است. ظاهرا مقامات زندان بعد از مشکوک شدن به این گربه آن را دستگیر می‌کنند، اما حالا این گربه از سلول خود گریخته است.

طبق گزارشات مدتی است که قاچاق اقلام غیر مجاز نظیر مواد مخدر، گوشی موبایل و شارژر موبایل به داخل زندان Welikada  در پایتخت سریلانکا افزایش پیدا کرده است. مقامات زندان می‌گویند این گربه احتمالا توسط کارتل مرتبط با Angoda Lokka (که از مجرمان باسابقه سریلانکاست) آموزش دیده و به کار گرفته شده است.

آن‌ها امیدوار بودند که با کمک این گربه بتوانند منبع مواد مخدر را پیدا کنند، اما ظاهرا تلاش هایشان برای پیدا کردن این گربه راه به جایی نبرده است.

هفته گذشته پلیس سریلانکا به مزرعه محل اقامت Angoda Lokka یورش برد و پس از تفتیش مزرعه با تلفنگ بادی، گلوله و حتی یک عقاب روبرو شدند که او برای انتقال مواد مخدر به مشتریانش آموزش داده بود.

در ماه مارس نیز پلیس سریلانکا دو کشتی را در نزدیکی ساحل کلمبو کشف و ضبط کرد که بار آن‌ها حاوی ۴۰۰ کیلوگرم هروئین و ۱۰۰ کیلوگرم شیشه بود. گفته می‌شود ارزش این مواد مخدر مجموعا بیشتر از ۳۳ میلیون دلار بوده است.

براساس گزارش‌ها پلیس سریلانکا با استفاده از دیتای به دست آمده از GPS این کشتی‌ها توانسته مسیر حرکت و نقطه توقف آن‌ها را پیدا کند. سریلانکا به خاطر موقعیت خاص جغرافیایی خود به عنوان یک نقطه ترانزیت حمل و نقل مواد مخدر به کار می‌رود.

نظر شما
ادامه