کد خبر: ۵۸۹۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

مدیر بخش داخلی مجموعه رویان‌پژوه کاوش پویا گفت: در حال حاضر این مجموعه به‌عنوان تنها آزمایشگاه معتمد بخش خصوصی در چهارمحال و بختیاری مشغول به فعالیت است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «زهرا حسنوند» با بیان اینکه فعالیت مجموعه رویان پژوه کاوش پویا از سال ۱۳۹۳ آغاز شده است، اظهار کرد: این مجموعه پس از اخذ مجوز آزمایشگاه دامپزشکی، دامنه فعالیت خود را گسترش داده و در سال ۱۳۹۸ موفق به اخذ مجوز آزمایشگاه همکار از سوی سازمان حفاظت محیط زیست کشور شده و در حال حاضر به عنوان تنها آزمایشگاه معتمد بخش خصوصی در استان مشغول به فعالیت است.

وی ادامه داد: این مجموعه دارای بخش‌های سرولوژی، مولکولی، میکروبیولوژی، شیمی آب و مواد غذایی، هماتولوژی و انگل شناسی بوده و متخصصانی از رشته‌های ایمنی‌شناسی، ژنتیک، شیمی، میکروبیولوژی، آمار، زبان انگلیسی و دکتری تخصصی و عمومی دامپزشکی در آن مشغول به فعالیت هستند.

حسنوند با اشاره به اینکه  مراسم افتتاحیه قسمت زیست فناوری آزمایشگاه رویان پژوه کاوش پویا در چند روز اخیر صورت گرفت، افزود: با توجه به نیاز روزافزون کشور در کمبود آموزش‌های مهارتی، این مرکز اقدام به اخذ مجوز آموزشگاه زیست فناوری از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور کرده و به عنوان سومین آموزشگاه در کشور و اولین در استان مورد تایید قرار گرفته و وجه تمایز این مجموعه با سایر مجموعه‌ها در انجام فعالیت‌های آموزشی است.

مدیر بخش داخلی مجموعه رویان‌پژوه  بیان کرد: لازم به ذکر است تمامی مجوزهای صادر شده در این مجموعه قابل ترجمه و مورد تایید استاندارد بین‌المللی طبقه بندی مشاغل (ایسکو) و تمامی مراکز کار بین‌المللی هستند.

حسنوند در پایان  گفت: ما بر این باوریم توانمندسازی نیروهای تحصیل کرده نه تنها نرخ بیکاری را در استان کاهش داده بلکه از مهاجرت نوابغ و خروج سرمایه جلوگیری به عمل خواهد آورد، به علاوه امیدواریم افزایش مهارت‌های عملی در رشته زیست فناوری راهی به سمت تولید محصولاتی بر مبنای دانش و ایجاد اقتصادی پویاتر در استان باشد.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
0
0
به امید موفقیت روز افزون
نظر شما
ادامه