کد خبر: ۵۸۹۰۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

نماینده شهرستان های فاروج و قوچان در مجلس شورای اسلامی با حضور در شبکه دامپزشکی فاروج و دیدار با مدیرکل دامپزشکی خراسان شمالی، برای پیگیری مسائل و مشکلات دامپزشکی قول مساعد داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی فاروج، دیداری صمیمانه بین «علی آذری» نماینده حوزه انتخابیه قوچان و فاروج با «دکتر سید محمدمهدی احمدی» مدیرکل دامپزشکی خراسان شمالی در این شبکه، برگزار و مشکلات حوزه کاری برای پیگیری به این نماینده‌ مجلس منتقل شد.

این نماینده مجلس در این جلسه ضمن اشاره به شناخت خود از حوزه کاری دامپزشکی و بیان این که بر اساس سابقه کاری 20 ساله در حوزه قضایی، از نقش محوری دامپزشکی در حوزه سلامت انسان و غذا آگاه است، در عین حال دامپزشکی را سازمانی توصیف کرد که خیلی از خدماتش در حوزه سلامت و غذا مغفول مانده و خوب دیده نشده است.

وی با افزودن این گفته که برای پیگیری مشکلات و مسائل موجود و اعتلای دامپزشکی از تمام تجاربم بهره می گیرم، برای جلب نظر مساعد دیگر نمایندگان و پیگیری مستمر مسائل این سازمان که همواره خدمات بی ادعا به جامعه هدف و تولیدکنندگان ارائه می دهد، قول همکاری داد. 

یکی از مسائل مطرح در این جلسه، لزوم برخورداری دامپزشکی از بودجه سلامت کشور بود و دکتر احمدی مدیرکل دامپزشکی استان ضمن ارائه گزارشی مختصر از وضعیت موجود و محدودیت های منابع انسانی و اعتباری دامپزشکی و شرایط کاری همکاران، با ذکر این استدلال منطقی که بسیاری از خدمات حوزه سلامت ازجمله مبارزه با بیماری های مشترک بین حیوانات و انسان و تضمین ایمنی و سلامت فرآورده های خام دامی از مزرعه تا سفره، به مدد عملیات فنی و نظارت های بهداشتی مستمر دامپزشکی میسر است، توجه این نماینده را به این موضوع جلب کرد که با این وسعت حوزه کاری نیاز مبرم اعتباری و بودجه ای سازمان دامپزشکی مشهود است و کمبودها، این سازمان را در ایفای وظایف  با مشکلات عدیده ای مواجه خواهد کرد؛ در حالی که تخصیص بخش هرچند اندکی از بودجه سلامت به سازمان دامپزشکی و تامین منابع لازم، از سنگینی بار این مسئولیت ها کم خواهد کرد.
 

 

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Canada
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
0
1
سلام ،تسری رو داخل حکم بزنید ،وبقیه اش رو بدهید ،وحق مطب رو‌با توجه به نرخ تورم ،کامل ،پرداخت کنند ،ممنونشان میشویم ،با تشکر
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
همتراری رو‌نگفتید ،اون هم رو میخواهیم
دکتر xy
|
Germany
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
0
1
حقوق مسولین فنی رو دولت پرداخت کند. مسول فنی از نظر مالی و شغلی هیچگونه رابطه ای با کارفرما نباید داشته باشد.
با تشکر
ناشناس
|
France
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
0
1
والهی بالهی ،به خرج ومخارج زندگی نمیرسیم ،تورو خدا کمکمان کنید....
نظر شما
ادامه