کد خبر: ۵۸۸۱۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

 «حجت الاسلام محمدرضا مبلغی» نماینده مردم شهرستان کوهدشت در مجلس شورای اسلامی با حضور در اداره کل دامپزشکی استان لرستان، با مدیرکل دامپزشکی لرستان دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومي اداره کل دامپزشکی استان لرستان، در دیدار نماینده مردم شهرستان کوهدشت با «دکتر زینب محمدخانی» مدیرکل دامپزشکی لرستان، پیرامون مسائل و مشکلات موجود در دامپزشکی لرستان بحث و تبادل نظر گردید.

در این دیدار دکتر محمدخانی ضمن ابراز خرسندی از حضور نماینده مردم شهرستان کوهدشت در مجموعه دامپزشکی، به بیان عملکرد دامپزشکی در پیشگیری و مبارزه با بیماریهای مشترک بین انسان و دام و همچنین اقدامات این اداره کل در مبارزه با بیماری کرونا پرداخت و اظهار داشت: مجموعه اداره کل دامپزشکی لرستان با جدیت کامل در سلامت مردم و تامین سفره غذایی عاری از هرگونه بیماری، پیشتاز و در خدمت هم استانی های عزیز می باشد، لذا می طلبد مسئولین استانی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با حمایت از این مجموعه، در رسیدن به اهداف دامپزشکی که همان پیشگیری از بیماریها و تامین سلامت و امنیت غذایی جامعه می باشد، ما را یاری نمایند.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام مبلغی نماینده مردم شهرستان کوهدشت ضمن ابراز خرسندی از حضور خود در مجموعه دامپزشکی، نقش دامپزشکی را در پیشگیری و مبارزه با بیماریها پر رنگ برشمرد و ابراز امیدواری نمود تا به عنوان نماینده مردم شهرستان کوهدشت و به تعبیری نماینده استان لرستان در مجلس شورای اسلامی، مطالبه گر حقوق به حق مجموعه دامپزشکی استان باشیم.
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
0
2
جناب نماینده کوهدشت شما هم صبحانه کله پاچه خوردین؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
0
3
سلام، ................... جای چند سوال باقيست 1_ از مدیرکل دامپزشکی سوال شود آیا در طول این رفت و آمد ها کدوم طرح و برنامه مبتنی بر قانون گذاری در راستای اهداف دامپزشکی به این نمایندگان ارائه کرده چرا که وظیفه نمایندگان قانونگذاری هست ........... 2_آیا در طول نشست ها، جلسات و رفت آمدهای روزانه مدیرکل با نمایندگان کدام اقدام عملی در جهت افزایش توان پرسنلی و ساختاری و لجستیکی صورت گرفته از مدیرکل دامپزشکی تقاضا داریم به طور مثال یه نمونه در هر شهرستان که عملی شده رو بیان دارند 3_از نمایندگان محترم خواستاريم ماحصل این رفت و آمدها رو اعلام بدارند ......... 4_پیشنهاد میشود مدیرکل دامپزشکی ده دقیقه از زمان تمام این جلسات با نمایندگان رو صرف افزایش جذب نیروی تخصصی، رفع کمبودها و مشکلات حوزه دامپزشکی چه خصوصی چه دولتی کند،از حکیم مهر تقاضا میشود ............ به نمایندگی از بخش دولتی و خصوصی دامپزشکی پیگیر ماحصل تمام جلسات مدیر کل دامپزشکی بشود .............
مرد تنها
|
Germany
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
0
0
از منظر حقوقی و مزایا خواهشا فکری کنید درآمد شده فقط حقوق ای کاش مزایا میدادید ...............
نظر شما
ادامه