کد خبر: ۵۸۷۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

جلسه هماهنگی کمیته اجرایی واگذاری وظایف غیرحاکمیتی در واحدهای پرورش مرغ گوشتی به میزبانی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، نشست هماهنگی به منظور طرح واگذاری وظایف غیرحاکمیتی دامپزشکی در واحد های مرغداری های گوشتی استان به دامپزشکان بخش خصوصی به عنوان «دامپزشک مزرعه» با حضور دکتر محمد کشتکار معاون سلامت و تعدادی از مسئولین و کارشناسان ستادی این اداره کل، نماینده شورای نظام دامپزشکی،  اعضای انجمن صنفی درمانگاه های دامپزشکی و مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی استان در سالن جلسات شماره یک اداره کل دامپزشکی استان اصفهان برگزار شد.

 «دکتر مصطفی کردآبادی» رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های طیور اداره کل دامپزشکی استان در این خصوص گفت: با توجه به تصریح قانون گذار و ابلاغ آن به سازمان دامپزشکی کشور مبنی بر بکارگیری مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی در تمامی واحدهای پرورشی، برنامه ریزی به جهت اجرای بهینه قانون، این نشست هم اندیشی در دستور کار قرار گرفت.
در این جلسه مقرر گردید کمیته اجرایی با برگزاری نشست های هفتگی، امور مربوط به فراهم سازی تمامی مقدمات اجرای طرح مذکور و عملیاتی شدن آن از ابتدای مهر ماه سال جاری را پیگیری نماید.

رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های طیور دامپزشکی استان اذعان داشت: برنامه ریزی به جهت آموزش با توجه به وضعیت کنونی کشور و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا به صورت ویدئو کنفرانس جهت آشنایی با جزئیات طرح برای  اعضای تعاونی های مرغداران استان  و همچنین  دامپزشکان که تقاضای فعالیت در این طرح را دارا هستند  در اسرع وقت برگزار گردد .

 در پایان کلیه اعضا نظرات خود را در این خصوص اعلام نموده و خواستار اقدامات کارشناسی وهماهنگی جهت ایجاد زیرساختهای لازم نرم افزاری قبل از شروع طرح شدند.

شایان ذکر است استان اصفهان با دارا بودن 2 هزار 500 واحد پرورش مرغداری گوشتی با میانگین 80 میلیون جوجه ریزی در سال، رتبه سوم تولید مرغ گوشتی کشور را داراست و اجرای این طرح در صورت موفقیت، گامی در جهت بهبود تامین شعار سلامتی در زنجیره غذایی از مزرعه تا سفره خواهد بود.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتررفیعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
0
0
بسیار عالی امیدواریم در برنامه پنج ساله پنجم نتیجه بده برای بازنشستگی همکاران
نظر شما
ادامه