کد خبر: ۵۸۷۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

کلینیک دامپزشکی در راستای پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری های دامی و به منظور رفاه حال دامداران در شهرستان سربیشه آغاز به فعالیت کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان سربیشه، «دکتر هادی کاووسی» سرپرست این شبکه گفت: در راستای سیاست های اصل 44 قانون اساسی و بر اساس بند ج ماده 2 قانون افزایش بهره وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی وظایف تصدی گری سازمان دامپزشکی به بخش خصوصی واگذار شده است .در همین راستا حوزه تشخیص و درمان یکی از حوزه هایی است که بصورت کامل به بخش خصوصی واگذار شده است و نظارت بر مراکز درمانگاهی، مایه کوبی و داروخانه ها به عهده سازمان نظام دامپزشکی  می باشد.

کاووسی اظهار داشت: به منظور رفاه و تسهیل امور درمانی دامداران منطقه مرکز درمانی بخش خصوصی دامپزشکی جهت ارائه خدمات پیشگیری (واکسیناسیون دام و طیور)، امور تشخیصی درمانی بیماری ها (نسخه نویسی، تجویز دارو، جراحی و مامایی) در شهرستان سربیشه آغاز به کار کرده است. در همین راستا با توجه به جمعیت بالای دامی و مرزی بودن شهرستان افتتاح این مرکز می تواند نقش بسزایی در ارتقای سطح بهداشتی شهرستان داشته باشد.

کاووسی ادامه داد: این کلینیک تمامی خدمات دامپزشکی را به دامداران ارائه خواهد کرد و زمینه اشتغال را برای دو نفر دامپزشک فراهم کرده است.
 

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
1
2
باید از استقرار دامپزشک در شهرستان های که دامپزشک بخش خصوصی ندارد و تمام بار درمان بر عهده شبکه دامپزشکی است استقبال کرد و زمینه لازم برای ماندگاری این عیزیزان که از همکاران و هم رشته ای های ما محسوب می شوند حمایت کامل بعمل اورد
به امید سربلندی و سلامتی همه همکاران دامپزشکی
نظر شما
ادامه