کد خبر: ۵۸۷۲۳
 

حکیم مهر: سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان نطنز در دیدار با امام جمعه اقدامات نظارت بهداشتی ویژه عید قربان را تشریح کرد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان نطنز، با عنایت به در پیش رو بودن عید سعید قربان «دکتر سیامک رضوان» با «حجت الاسلام و المسلمین محمد یعقوبی» نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر نطنز دیدار و گفتگو نمود.

در ابتدای دیدار سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان نطنز ضمن عرض تبریک پیشاپیش به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان، از حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی به خاطر حمایت ها و توجه ویژه در بحث بهداشت و سلامت تشکر نمود .

وی با توجه به اینکه ارتقا سلامت جامعه وظیفه ذاتی دامپزشکی است، افزود: دامپزشکی در اعیاد مختلف، ایام مذهبی و در بحران ها حضور چشمگیر داشته و با برقراری اکیپ های ثابت و سیار در خدمت عموم شهروندان بوده است .

دکتر رضوان اظهار کرد: با توجه در پیش رو بودن عید سعید قربان، شبکه دامپزشکی شهرستان نطنز آمادگی دارد نظارت بهداشتی و بازرسی دام های قربانی در این روز را با 2 اکیپ سیار و یک اکیپ ثابت متشکل از یک دکتر دامپزشک و 4 کارشناس فرآورده های خام دامی در شهرهای نطنز، بادرود، خالدآباد، طرقرود و حتی روستاهای سطح شهرستان انجام دهد .

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی به بیان اهمیت سلامت از دیدگاه اسلام پرداخت و افزود: اسلام خواهان سلامت مردم می باشد که حفظ بدن و جلوگیری از تضییع جسم از جمله مسائلی است که اسلام به آن اشاره دارد .

وی با اشاره به اینکه کار دامپزشکی با سلامت مردم مرتبط است، تصریح کرد: کار دامپزشکی معامله با خداست و مصداق این جمله خدمت رسانی دامپزشکی به مردم است و این در حالی است که کسی کار آنها را نمی بیند .

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر نطنز در پایان از دکتر رضوان درخواست نمود که این هفته با ایراد سخنرانی در بین دو خطبه نماز جمعه، نقش دامپزشکی در سلامت عمومی جامعه را تشریح و همچنین نمازگزاران را با انواع بیماری مشترک بین انسان و دام و را ه های ابتدایی پیشگیری از آنها آشنا نماید .

نظر شما
ادامه