کد خبر: ۵۸۶۳۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

مدیرعامل شرکت انفورماتیک سگال سمنگان که در مرکز رشد بجنورد مستقر است از راه اندازی سامانه «مدیریت دام دامیار» در استان خبرداد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «احمد فرخی» اظهارکرد: طی دهه‌ گذشته بخش دامداری کشور با پیشرفت های قابل ملاحظه ای مواجه بوده و رفته رفته به سمت و سوی صنعتی  و مدرنیزه شدن حرکت کرده و به تازگی به شکل یک صنعت درآمد ساز و مهم، مورد توجه قرار گرفته است.

فرخی با اشاره به اینکه بخش‌های فعال این حوزه تاکنون به صورت سنتی در روستاها مدیریت می شدند و معافیت مالیاتی نیزسبب شد تا حسابداری درست و استاندارد در این مهم صورت نگیرد، افزود: شرکت انفورماتیک سگال با توجه به موارد فوق و مرتفع ساختن کمبود های موجود در این بخش و کمک به مدرنیزه کردن این صنعت جهت رسیدن به استانداردهای بین المللی، تصمیم به طراحی و توسعه سامانه مدیریت و حسابداری دامیارگرفت.

وی یادآورشد: با استفاده از سامانه دامیار دامدار می تواند مجموعه خود را به صورت هوشمند و یکپارچه از هر نقطه دنیا مدیریت کند، و بر کوچکترین تغییرات و اتفاق ها در بخش های مختلف مانند مدیریت دام ، بیماری دام و درمان ، خوراک و جیره ، محصولات و شیردوشی ، عملیات حسابداری ، انبارداری دارو و خوراک ، کارکنان و کاربران و اطلاعات آماری مربوط به همه بخش ها نظارت و کنترل داشته باشد و با توجه به اطلاعات آماری و مالی دقیق تصمیمات مدیریتی حیاتی اتخاذ کند و در مخارج مختلف مربوط به هر بخش ، زمان و انرژی صرفه جویی قابل تاملی داشته باشد.

فرخی خاطرنشان کرد: سامانه دامیار یک وب اپلیکشن هوشمند بوده که با جدیدترین متدهای برنامه نویسی دنیا به زبان فارسی و با توجه به نیازها و ویژگی های بومی صنعت دامداری سبک کشور طراحی شده در حالی که تقریبا همه نرم افزار های مشابه نرم افزارهایی هستند که ایرانی نبوده و فقط به زبان فارسی ترجمه شده‌اند و سازگاری خوبی با شرایط و ویژگی های بومی صنعت دامداری کشور ندارند و حتی به صورت تخصصی برای دام سبک طراحی نشده اند.

وی ادامه داد: دامیار، وب اپلیکشن است و نرم افزار نیست و همین امر موجب بکارگیری آن از هر نقطه دنیا و با هر دستگاه هوشمندی شامل موبایل، کامپیوتر، تبلت شده و احتیاجی به نصب و نگهداری توسط متخصص و صرف هزینه های مربوطه را از سمت دامدار ندارد و به صوت آنلاین ارتقا می یابد .

فرخی با تاکید بر اینکه تیم پشتیبانی دامیار امنیت اطلاعات دامدار را تضمین می کند، گفت: سامانه دامیار تنها سامانه ای بوده که به صورت تخصصی برای دام سبک طراحی شده است.

وی یادآورشد: سامانه دامیار ارایه دهنده اولین و تنها سیستم حسابداری هوشمند حسابداری زیستی کشور براساس استانداردهای بین المللی است.

فرخی با بیان اینکه سامانه دامیار شامل چندین سیستم مدیریتی مربوط به یک مجموعه کامل دامپروری سبک بوده که به صورت هوشمند و مرتبط در یک سامانه تعبیه شده است، گفت: شرکت انفورماتیک سگال سمنگان مستقر در مرکز رشد بجنورد با مطالعه دقیق و نیاز سنجی مجتمع های دامداری و سالها تجربه در زمینه تولید و پشتیبانی نرم افزار مدیریت دامداری موفق به تولید اولین سامانه مدیریت و حسابداری زیستی دام سبک در کشور شده است.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
محمد وكيلي
|
United States of America
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
0
1
1- اولين در مورد اين نرم افزار بطور كل غلط مي باشد
در سال 1393 شركت مديران تحليل گر سپاهان ، با سفارش بنياد مستضعفان ، اولين نرم افزار جامع دام سبك ايران را اماده و عرضه نمود كه در واحد قلعه گنج كرمان مورد استفاده قرار گرفت
كه در آدرس زير ليست جامع مشتريان قابل بررسي است
https://modirangroup.com/moshtariyan/moshtariyan.html

2- در اين مطلب عنوان شده است
"در حالی که تقریبا همه نرم افزار های مشابه نرم افزارهایی هستند که ایرانی نبوده و فقط به زبان فارسی ترجمه شده‌اند"
سورس كدهاي نرم افزار شركت مديران همگي موجود است و توسط متخصصان اين شركت نوشته شده است . جمله فوق بقدري بي انصافانه نگارش گرديده است كه قصد اين شركت را براي بالا رفتن با كمك له كردن تلاشهاي ديگر متخصصان ايراني نمايش ميدهد
براي آشنايي با اين نرم افزار كه با فرهنگ كامل ايراني (تقويم / راست به چپ / اصطلاحات دام سبك در ايران ) نوشته شده است به لينك زير مراجعه فرماييد
https://modirangroup.com/mahsolat/dam-sabok.html


3- در ادامه همان مطلب ، بجاي اينكه مزاياي نرم افزار داميار قيد شود ، باز به كوبيدن رقبا ادامه داده است
"سازگاری خوبی با شرایط و ویژگی های بومی صنعت دامداری کشور ندارند و حتی به صورت تخصصی برای دام سبک طراحی نشده اند."
ولي نگارنده در اين مورد نه علتي بيان مي كند نه مزيتي كه خود ايجاد كرده است را طرح مي نمايد

4- اوج كم سوادي نگارنده در اين جمله نهفته است "دامیار، وب اپلیکشن است و نرم افزار نیست " كه هركسي برنامه نويس باشد مي تواند به عنوان جوك سال 2020 مورد استفاده قرار دهد

5- در اين جمله
"وی یادآورشد: سامانه دامیار ارایه دهنده اولین و تنها سیستم حسابداری هوشمند حسابداری زیستی کشور براساس استانداردهای بین المللی است."
باز تاكيد مي كند كه " استانداردهای بین المللی " ولي عنوان نميكند كه اين استاندارد چيست ، نه شماره استاندارد را قيد ميكند نه متولي آن . به عنوان نقد اين مطلب خواهش مي گردد از اين دوستان بخواهيد گواهي ميزان انطباق خود را با استاندارد مد نظر ( كه حتي نام هم ندارد ) براي شما ارسال نمايند و شما هم در سايت درج بفرماييد


اميد است آن سايت محترم ، ضمن بررسي مطلب عنوان گرديده ، جهت حفظ وزن علمي خود ، واكنش مناسب را در دستور كار قرار دهد

Modirangroup (https://modirangroup.com/moshtariyan/moshtariyan.html)
ليست مشتريان - مديران تحليلگر سپاهان
واحد هاي تحت پوشش شركت تعاوني كشاورزان و دامپروران صنعتي وحدت اصفهان
شركت مديران تحليلگر سپاهان
|
Canada
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
0
0
با تشكر از ارسال نظر اينجانب ، لينك زير مكمل بيانيه است

https://b2n.ir/358472
نظر شما
ادامه