کد خبر: ۵۸۵۹۵
تعداد نظرات: ۴ نظر

مشاور وزیر و مدیرکل دفتر محیط زیست و سلامت غذای وزارت جهادکشاورزی با بیان اینکه سازمان امور عشایر به صورت مویرگی در همه نقاط کشور حضور دارد، گفت: 20 تا 30 درصد پروتئین کشور را عشایر تامین می‌کنند که عدد قابل توجه ای است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از سازمان امور عشایر ایران، «دکتر علیرضا رفیعی‌پور» روز چهارشنبه 25 تیر ماه در نشست با رئیس سازمان امور عشایر ایران اظهار کرد: عشایر سخت کوش ترین و بی توقع ترین اقشار جامعه هستند که سهم آنان در تامین امنیت غذایی کشور بسیار بالاست اما ممکن است کمترین توجه را به آنان داشته باشیم که نداشتن ردیف اعتباری خاص برای دام یکی از این موارد است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مسئولیت‌های مهم وزارت جهادکشاورزی تامین امنیت غذایی کشور است، افزود: محیط زیست و سلامت غذا دو واژه شاخص در کشاورزی پایدار است.

رفیعی پور ادامه داد: باید پیوست زیست محیطی و سلامت در کشاورزی پایدار مد نظر قرار گیرد و ما هم در دفتر محیط زیست و سلامت غذایی به دنبال این هستیم و از آن دفاع می کنیم.

به دنبال برندسازی محصولات عشایر و روستائیان هستیم

مدیرکل دفتر محیط زیست و سلامت غذایی وزارت جهادکشاورزی با بیان اینکه به دنبال برندسازی محصولات هستیم، گفت: در این خصوص شبکه های تعاونی روستائی و تعاونی های عشایری می توانند بزرگترین کمک را بکنند تا زحمتی که در مجموعه وزارت جهادکشاورزی کشیده می شود را دیگران نبرند و مجدد به اسم خودشان وارد وزارتخانه کنند.

وی اضافه کرد: با برندسازی محصولات روستائی و عشایری و حتی بخش صنعتی می خواهیم منافعی که از ارزش افزوده آن ایجاد می شود به تولید کننده برسد.

مشاور وزیر و مدیرکل دفتر محیط زیست و سلامت غذایی وزارت جهادکشاورزی خاطرنشان کرد: هر تصمیمی که به نفع مردم بگیریم حتما جواب می دهد و مردم هم از آن استقبال می کنند.


انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۱
همکار
|
Germany
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
1
0
باسلام خداقوت
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
4
0
سلام بر مرد خستگی ناپذیر جناب آقای دکتر رفیعی پور عزیز امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
0
3
بهتره به فکر بیماریهای دامی وکمبود واکسنها باشیو با این گرانی ها کسی واکسن نمیزنه و تلفات افزایش خواهد یافت و سرمایه دام وطیور از بین خواهد رفت سازمان دامپزشکی که نه نیروی کافی دارد نه اعتبار کافی نه جایگاهی فقط از خود گذشتگی کارکنان شهرستانها و پست های دامپزشکی وزحمتهای نیروهای درمانی بخش خصوصی وتعداد معدودی نیروهای ستادی است که سازمان را نگه داشته و گرنه الان وضع خیلی بد تر ازاین بود نتیجه عدم نیروی کافی و عدم اختصاص ارز به واکسنها دردوسه سال گذشته پیامد های ناگواری را بدنبال خواهد داشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
0
3
این ها وظایف امور دام است و یا صنایع وزارت خانه
.....................
نظر شما
ادامه