کد خبر: ۵۸۵۸۹
تعداد نظرات: ۳ نظر

نشست تكريم و معارفه رئيس شيكه دامپزشكي شهرستان سيروان با حضور فرماندار شهرستان سيروان و مدير كل و مسئول حراست اداره كل دامپزشكي استان ايلام برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره كل دامپزشکی استان ايلام، «جواد رحیمی مقدم» فرماندار شهرستان سيروان در ابتدای این نشست با اشاره به جایگاه مهم عرصه های دامی و دامپروری در سطح شهرستان سيروان گفت: یکی از مهم ترین مسائل در این عرصه خطیر، موضوع دامپزشکی و توجه به سلامت دام و طیور است که این مسئله نه تنها از نظر اقتصادی برای دامداران حائز اهمیت است بلکه از نظر بهداشت و سلامت غذایی و کنترل بیماری های مشترک میان انسان و حیوان بسیار حساس و دقیق و غیر قابل انکار است.

فرماندار سيروان از دامپزشکی به عنوان حرفه‌ای ارزشمند که با سلامت مردم سروکار دارد یاد کرد و افزود: فعالیت های دامپزشکی آن قدر اهمیت دارد که بدون توجه ویژه و جدی به این بخش، اجرای بسیاری از سیاستهای بهداشتی در کشور دشوار خواهد شد.

در ادامه «دكتر پيراني» مدیر کل دامپزشکی ايلام به نقش و وظايف اداره كل دامپزشكي اشاره كرد و تحقق وظايف اشاره شده را باعث ارتقاء سطح سلامت و بهداشت عمومي جامعه دانست.

در پایان نماینده عالی دولت در شهرستان با قدردانی از خدمات و تلاشهای دامپزشکان خدوم و کارکنان شبکه دامپزشکی سيروان گفت: مدیریت خوب «رحيم جعفري» در مدت فعالیتش در اداره دامپزشکی شهرستان سيروان شایسته قدردانی و تجلیل است. وی همچنین در پایان ابزار امیدواری کرد «جبار فيضي» در سمت رئيس جدید شبکه دامپزشکی شهرستان سيروان منشاء خدمات نیکو باشد.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
1
2
مبارک باشه خوبه شما خانم انتخاب نکردین.
دکتررفیعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
1
1
خداقوت ایثارگر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
0
0
دکتر ندارین/
نظر شما
ادامه