کد خبر: ۵۸۵۸۲
تعداد نظرات: ۴ نظر

«دکتر بهروز شیرزادی» سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان رزن گفت: همکار اداره دامپزشکی شهرستان رزن بر اثر فرو رفتن سرنگ در دستش به بیماری تب مالت مبتلا و در بیمارستان این شهر تحت مداوا قرار گرفت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی رزن، «دکتر شیرزادی» افزود: «حسین نقوی» از همکاران اداره دامپزشکی شهرستان رزن در حین واکسیناسیون دام های منطقه دچار حادثه شد و به دلیل فرو رفتن سرنگ در دستش دچار درد شدید و متورم شدن دست راست گردید و در در بیمارستان ولی عصر شهرستان رزن تحت مداوا قرار گرفت.

وی با اشاره به سختی کار افراد شاغل در حوزه دامپزشکی اظهارکرد: همکاران ما در این بخش همواره با مخاطرات فراوان و غیر قابل پیش بینی رو به رو هستند و متاسفانه اکثر کارکنان دامپزشکی سابقه تلخ ابتلا به بیماری تب مالت که یک بیماری شغلی است را با خود به همراه دارند.

دکتر شیرزادی خاطرنشان کرد: متاسفانه با وجود رعایت کامل مسائل ایمنی فردی توسط کارکنان دامپزشکی برخی از اتفاقات نیز غیرقابل اجتناب است.

این مقام مسئول تصریح کرد: به دلیل شرایط خاص کار در حرفه دامپزشکی همچون کار در آزمایشگاه، دامداری، کشتارگاه، روستا و مناطق عشایری این مخاطرات اجتناب ناپذیر است و همواره تعدادی از همکاران ما دچار حوادثی از جمله ابتلا به بیماری های های مشترک بین انسان و دام، حیوان گزیدگی و ... می شوند.

وی افزود: با وجود تمامی مشقت های شغلی در این حوزه کارشناسان و تکنسین های دامپزشکی با کمترین ادعا در سخت ترین شرایط کاری به منظور حفظ و حراست از سرمایه های دامی شهرستان و افزایش سطح بهداشت عمومی در جامعه مشغول به خدمت خالصانه هستند و این یکی از هزاران خطر و سختی در کار دامپزشکی است که پرسنل زحمت کش آن با هدف مبارزه با بیماری های مشترک و دامی به جان می خرند.

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
0
3
سلام و آرزوی توفیق برای همه عزیزان
بنده هم درگیر بروسلوز با همین شرایط شدم، نه تنها از این تریبون اعلام نشد که نیازی هم نبود جالب اینجاست که مدیرکل محترم فرمودن: عادیست...!
تیتر بالای هزار عادیست...!!
درگیری بیماریهای متعاقب اون هم عادیست...!!!
خدمت صادقانه با جان و دل هم عادیست...!!!!؟؟؟؟
از جسمم شرمنده ام که آسیب رسوندم...
مدیر مرکز واکسیناسیون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
0
3
چند سال قبل یکی از همکاران واکسیناتور من در حین اجرای طرح واکسیناسیون تب برفکی در یک واحد گاوداری به دلیل حمله گاو نر با شاخ به ایشان دچار جراحت شده و پس از عمل جراحی مدتی در بیمارستان بستری شد.
رئیس اداره مبارزه شهرستان وقتی خبردار شدند فرمودند "حق ش بود"
ایشان هم بعد از مطلع شدن از نظر جناب رئیس از ار واکسیناتوری انصراف داد و مشغول بکار اسنپ شد.
این است تفاوت بخش خصوصی و دولتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
0
3
در عوض 500 تومن تسری میگیه خستگی از تنش در میاد....سخت ترین و مظلوم ترین پست دامپزشکی
شاغل دردامپزشکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
0
3
جای تاسف دارد که مسئولان دامپزشکی به سایررده ها دردامپزشکی کمترین اهمیت رامیدهند ودرجایی که باراصلی خدمات مخاطره آمیز دامپزشکی به عهده این قشر میباشدوهمیشه درخط اول مبارزه با بیماریها ی مشترک هستند کمترین بها را به نوع خدمت واکسیناتورها میدهند.ای کاش برسد روزی که لااقل این رده ازدامپزشکی جز مشاغل سخت وزیان آور محسوب گردد...
نظر شما
ادامه