کد خبر: ۵۸۵۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

فرماندار ماکو از تلف شدن بیش از ۱۰۰ راس دام عشایر منطقه بورالان ماکو در اثر وقوع سیلاب روز گذشته خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «حسن عباسی» در خصوص جزئیات خسارات سیلاب روز گذشته در منطقه بورالان ماکو اظهارکرد: عصر روز شنبه در پی بارش شدید باران شاهد جاری شدن سیلاب در منطقه بورالان ماکو و روستاهای شوریک، گلالی این شهرستان شد.

وی ادامه داد: شدت سیلاب تا حدی بود که خسارات مالی به بخش عشایری استان، جاده، پل، چادر عشایر شد که هم اکنون جزئیات این خسارات در دست بررسی است.

فرماندار ماکو از تخریب جاده بازرگان بورالان خبر داد و عنوان کرد: وقوع سیلاب موجب تخریب چند نقطه از جاده بازرگان بورالان شده و همچنین چندین پل در منطقه نیز تخریب شد.

عباسی با اشاره به اینکه به دنبال این بارش و سیل نیروهای امدادی از جمله هلال احمر، آتش نشانی و راهداری سریعاً در منطقه حضور یافتند گفت: شب گذشته جاده مسدود شده بازگشایی شد.

فرماندار ماکو از تلف شدن بیش از صد رأس دام عشایر هم خبر داد و گفت: از صبح امروز نیروهای تخمین خسارت از ادارات ذیربط در منطقه حضور یافته و نسبت به بررسی خسارت وارده به عشایر اقدام خواهند کرد.

وی با قدردانی از حضور به‌موقع نیروهای امدادی از جمله هلال احمر آتش نشانی و راهداری در این منطقه گفت: با تلاش نیروهای خدماتی و امدادی جاده مسدود شده بازگشایی شد و قابل تردد است.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
0
0
عه چرا از دامپزشکی اسمی نبرده؟ دامپزشکی ماکو که خیلی فعاله مخصوصا در زمینه تخم مرغ
نظر شما
ادامه