کد خبر: ۵۸۵۱۷

مدیر کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی در مورد مسائل مرتبط با حوزه دامپزشکی با فرماندار شهرستان آذرشهر دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایانا، «دکتر امیرحسین بهداد» در جریان سفر یک روزه به شهرستان آذرشهر ضمن بازدید از چندین کارخانه در حوزه دامپزشکی با «الهیاری» فرماندار شهرستان آذرشهر دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار ضمن بحث و گفتگو درباره مسائل و مشکلات جاری در حوزه تولیدات دامی، بر عظم جدی در رفع نواقص و مشکلات در سال جهش تولید تاکید شد.

مدیر کل دامپزشکی استان ضمن تشریح فعالیتهای وسیع و گسترده دامپزشکی و نظارتهای بهداشتی از مزارع پرورشی دام، طیور و آبزیان تا سفره های مردم  (Farm to Fork) تاکید کرد: تمام تلاش شبانه روزی همکاران ما در اداره کل دامپزشکی استان و شهرستان ها این است که اعتماد مردم را به طور کامل جلب کنیم و مردم با خیال راحت و اطمینان کامل بتوانند فرآورده های خام دامی سالم و بهداشتی را تهیه و مصرف کنند.

وی با اشاره به وظایف حاکمیتی دامپزشکی در پیشگیری و کنترل بیماری های طیور- آبزیان و بیماری های مشترک از حمایت های دستگاههای اجرایی شهرستان بویژه فرمانداری آذرشهر از مجموعه دامپزشکی قدردانی کرد.

الهیاری فرماندار شهرستان آذرشهر نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت جایگاه دامپزشکی، نظارت های بهداشتی در حوزه تامین سلامت گوشت قرمز و سفید را برای حفظ سلامتی جامعه مهم دانست.

وی در پایان ضمن تقدیر از عملکرد دامپزشکی گفت: مجموعه فرمانداری در کنار شما است و آرامشی که در این حوزه شاهدیم مرهون زحمات پرسنل پرتلاش دامپزشکی است.

 

نظر شما
ادامه