کد خبر: ۵۸۴۴۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان درمیان گفت: صدمات فیزیکی از ناحیه دام به واکسیناتور در دامپزشکی عواقب جبران ناپذیری در پی دارد که حمایت مسئولین از این قشر زحمتکش را می طلبد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان درمیان، «مهدی عارفی نیا» رئیس شبکه با اعلام این خبر گفت: همکار واکسیناتور شبکه دامپزشکی درمیان حین انجام واکسیناسیون تب برفکی گاو و گوساله دچار مصدومیت شدید در ناحیه مچ پا گردید و وی را نیازمند درمان نمود.

عارفی نیا تصریح کرد: کارکنان دامپزشکی به‌عنوان سربازان گمنام عرصه بهداشت جامعه در خط مقدم مبارزه با طیف وسیعی از بیماری‌های دامی و بیماری‌های مشترک بین انسان و دام قرار دارند و به همین دلیل هر ساله تعدادی از کارکنان آن در اثر تماس با دام‌های آلوده، به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام مبتلا می گردند، همچنین در هنگام تزریق واکسن به دام‌ها دچار آسیب های فیزیکی  یا مصدومیت‌های شدید ناشی از برخورد فیزیکی با دام‌ها می‌شوند.

رئیس شبکه دامپزشکی درمیان خاطر نشان کرد: سختی کار دامپزشکی هنوز مغفول مانده و این امر توجه ویزه مسئولین ذیربط به دامپزشکی و قرار دادن آن در ردیف مشاغل سخت و زیان آور را می طلبد.

 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نعیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
0
4
من مسول فنی ام کتک خوردم جایگزین به جایم فرستادند ما به کجا باید درد دل کنیم سختی کار ؟؟/!
میم.سین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
0
4
حرف حرف حرف، نکردید نام و نشان کاردان مصدوم بینوا را بیاورید.
ن.گ
|
Germany
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
0
0
من یه خانم هستم سال گذشته حین واکسن زدن به گاو با لگد گاودچار آسیب دیدگی از ناحیه مچ دست شدم تنها رسیدگی که بهم شد دکتری که همراهم بود اسپری ضدعفونی به محل زخم عمیق پاشید بعد که اسپری هم دیدم اسپری ضد میکروب مخصوص کفش بود
نظر شما
ادامه