کد خبر: ۵۸۴۳۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و نماینده دادستان در امور ذبح و ناظر کشتارگاههای استان کرمانشاه از لزوم رفع مشکلات اقتصادی و رسیدگی قاطع به تخلفات بهداشتی با همت شورای حل اختلاف دامپزشکی استان خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، «حیدری» در همایش جهش تولید در دامپزشکی و تشکیل شورای ذبح دام که امروز در سالن جلسات دامپزشکی استان برگزار شد، اظهار داشت: هر جایی که مشکلات اقتصادی باشد، معضلات هم شکل خواهد گرفت و حوزه دامپزشکی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

مدیر پیشگیری ازوقوع جرم دادگستری و نماینده دادستان در امور ذبح و ناظر کشتارگاههای استان کرمانشاه بیان کرد: بایستی در راستای رفع مشکلات اقتصادی مردم تلاش کرد، لذا مواردی از جمله کشتارهای غیرمجاز عرضه فراورده های خام دامی غیربهداشتی و خارج از شبکه یکی از معضلات دامپزشکی بوده و نیازمند کار جهادی و فرهنگسازی است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به خدمات دامپزشکی در همه عرصه های فرهنگی و اجتماعی در استان اشاره و تاکید کرد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: درخواست ایجاد یک شعبه ویژه به منظور رسیدگی به تخلفات حوزه دامپزشکی و نیز پیگیری تاسیس شورای حل اختلاف دامپزشکی در راستای بررسی سریع، قاطع و دقیق به مشکلات و تخلفات بهداشتی و نیز مبارزه با قاچاق احشام از دیگر برنامه ها و موارد انجام گرفته است.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
0
0
قرار بود بفرستین هیات بدوی که
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
0
0
اگ این عزیزان ورود کرده بودن الان مشکل ماده 19 نداشتیم .
دامپزشک
|
Singapore
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
0
0
پیگیری تاسیس شورای حل اختلاف در راستای بررسی سریع و قاطع در تخلفات بهداشتی؟؟؟؟؟؟ !!!!!!!!!!!
نظر شما
ادامه