کد خبر: ۵۸۴۲۷
تعداد نظرات: ۵ نظر
 

مدیرکل دامپزشکی لرستان گفت: تمام توان خود را به کارگرفته‌ایم تا بتوانیم یک سری موافقت‌ها و مجوزها را در زمینه جذب نیرو و تزریق امکانات به حوزه دامپزشکی کسب کنیم.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «دکتر زینب محمدخانی» روز سه شنبه در حاشیه مراسم تکریم و معارفه رؤسای دامپزشکی پلدختر اظهار داشت: خوشبختانه شهرستان پلدختر از لحاظ جمعیت دام علاوه بر دام‌های بومی، میزبان دام‌های استان‌های همجوار است و این امر اهمیت شهرستان را نسبت به سایر شهرستان‌های استان بیشتر کرده است.

وی افزود: اهمیت شهرستان پلدختر در حوزه دام در شش ماه دوم سال با توجه به ترافیک سنگین کاری بسیار مهم و حکم یک اداره کل را دارد و با یک نگاه ویژه‌تر رصد و پایش می‌شود که این امر حمایت مسئولان شهرستان از نیروهای دامپزشکی را می‌طلبد.

مدیرکل دامپزشکی لرستان گفت: در شهرستان پلدختر با توجه به سیل ویرانگر سال ۹۸ انتظار بروز یک سری بیماری‌های خاص در دام در  پسا  سیل می‌رفت و این حساسیت کار را بیشتر می‌کرد اما خوشبختانه به لطف خدا و تلاش پرسنل دامپزشکی با توجه به پوشش دهی عظیم واکسیناسیون در حوزه بیماری‌های مختلف در شهرستان شاهد هیچ کانون بیماری نبودیم.

محمدخانی افزود: این امر مهم نقطه عطفی برای موفقیت دامپزشکی در شهرستان پلدختر محسوب می‌شود و به طور قطع در سال جاری نیز بحران کرونا عظیم‌تر از بحران سیل بود اما علی رغم تمام محدودیت‌هایی که این بیماری ایجاد کرد، فعالیت‌های اجرایی کارکنان این اداره متوقف نشد.

وی یادآور شد: پرسنل اداره دامپزشکی پلدختر علاوه بر انجام فعالیت‌ها و وظایف حوزه کاری خود در شرایط کرونا به ضدعفونی و گندزدایی در سطح روستاها در کنار نیروهای علوم پزشکی می‌پرداختند و فعالیت واکسیناسیون پوشش دهی می‌شد.

مدیرکل دامپزشکی لرستان، آینده شهرستان پلدختر در حوزه دامپزشکی را روشن دانست و افزود: به جرأت و جسارت به توان گفت شهرستان پلدختر در حوزه دامپزشکی با توجه به فعالیت‌های این اداره در شهرستان آینده روشنی دارد.

محمدخانی در خصوص کمبود نیروی انسانی و امکانات دامپزشکی در پلدختر، افزود: ما قبول داریم افزایش نیرو باعث ارتقا کیفیت فعالیت‌ها می‌شود اما استخدام و جذب نیرو  فرآیندی  است که یکسری مجوزهای قانونی را می‌طلبد.

وی یادآور شد: اداره دامپزشکی تمام توان خود را به  کارگرفته  تا بتوان یک سری موافقت‌ها و مجوزها را در زمینه جذب نیرو گرفت تا یک سری امکانات به شهرستان پلدختر تزریق شود و امید است در سال ۱۳۹۹ این مسئله محقق شود .
 
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
دامپزشک
|
Germany
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
0
1
به به چه صحبت های کارشناسی و دقیقی انشالله که واقعا دلایلش فقط حل مشکلات دامداران پلدختر باشه .....................
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
1
1
احسنت
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
3
1
بهترین و فعال ترین مدیر کل
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
0
2
خانم مدیر محترم وسط این همه نیرو که در اداره کل ........ دلزده و بی انگیزه شده اند پلدختر جایی نداره.
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
0
2
منظور از اینده روشن دقیقا چیست؟!
نظر شما
ادامه