کد خبر: ۵۸۴۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

استاندار گیلان از اقدامات دامپزشکی در حوزه های مختلف نظارت بهداشتی بر فرآورده های خام دامی و مبارزه با بیماری های مشترک بین انسان و دام تشکر و قدردانی کرد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی دامپزشکی گیلان، «دکتر سهراب عاقبتی» مدیرکل دامپزشکی استان از اقدامات این اداره کل در زمینه پیشگیری، کنترل و مبارزه با بیماریهای دامی، بیماری های مشترک بین انسان و دام، وضعیت بیماری ها و همچنین نظارت بهداشتی بر فرآورده های خام دامی در سطح استان گزارش کاملی ارائه کرد.

وی همچنین به صادرات فرآورده های خام دامی از استان اشاره کرد و افزود: در سه ماهه اول ساجاری دو هزار و 450 تن محموله به ارزش ریالی 650 میلیارد ریال برابر سه میلیون و 950 هزار دلار صادر شد.

عاقبتی در خصوص تسریع در فرایند ترخیص محموله های وارداتی و کاهش هزینه های آن تصریح کرد: با انجام آزمایشات میکروبی و شیمیایی مواد غذایی در آزمایشگاه دامپزشکی استان که مورد تایید اداره کل استاندارد می باشد ترخیص نهاده ها تسهیل شده است.

مدیرکل دامپزشکی استان امر تخصیص اعتبارات تملک دارایی اداره کل را جهت تسریع در پیشبرد اهداف طرح ها و برنامه های بهداشتی و پیشگیری موثر دانست.

«دکتر ارسلان زارع» استاندار گیلان در پایان دیدار ضمن تشکر از اقدامات دامپزشکی در حوزه های مختلف نظارت بهداشتی بر فرآورده های خام دامی و مبارزه با بیماریهای مشترک بین انسان و دام، دستور مساعدت در زمینه اعتبارات دامپزشکی را به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان صادر کرد.
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشکی لنگرود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
1
4
با سلام و تشکر و قدردانی ویژه از مدیرکل مقتدر
نظر شما
ادامه