کد خبر: ۵۸۴۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر - معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور از تشکیل میز خدمت در طبقه اول همه دستگاه‌‌های دولتی برای ارائه راحت‌تر خدمات به ارباب رجوع خبر داد.

لطف‌الله فروزنده دهکردی افزود: طی بخشنامه‌ای از سوی این معاونت در همه دستگاه‌های اجرایی دولتی، به زودی میز خدمت در طبقه اول تشکیل می‌شود که در آن افراد مطلع و دارای اختیار برای پاسخگویی سریع‌تر به ارباب رجوع حضور دارند و لازم نیست مردم برای انجام کارهای خود در طبقات ادارات سرگردان شوند.

معاون رییس‌جمهور افزود: مردم در ادارات دولتی با مراجعه به میز خدمت تکلیف خود را می‌دانند و متوجه می‌شوند تقاضای آنها انجام خواهد شد یا نه، با این میز خدمت انتظار می‌رود، کار مردم در کمترین زمان انجام شود.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور تاکید کرد: بخشنامه تشکیل میز خدمت به زودی به همه دستگاه‌های اداری صادر می‌شود که در طبقه همکف میز خدمت تشکیل شود، افراد مطلع و مقام تصمیم‌گیر در آن حضور پیدا کنند و ارباب رجوع در همان طبقه به پاسخ خود برسد.

فروزنده گفت: میز خدمت هم‌اکنون در وزارت کار و امور اجتماعی و معاونت توسعه انسانی رییس‌جمهور تشکیل شده است. وی تاکید کرد: برای آسان شدن خدمات دولتی به مردم و عدم نیاز به مراجعه حضوری از طریق الکترونیکی کردن بسیاری از خدمات دولتی به مردم و نیز واگذاری اختیارات به استانداران و استان‌ها، شهرستان‌ها و پیشخوان‌های الکترونیکی روستایی و شهری این ایده دنبال می‌شود.

به این ترتیب باید دید پشت میز خدمت سازمان دامپزشکی کشور چه کسی می‎نشیند؟

 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
غ.
|
-
|
۰۵:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۱
0
0
بیننده محترم حکیم مهر با عنوان غ. : ضمن تشکر از بازدیدتان / نظراتی که حاوی توهین یا ایراد اتهام به افراد حقیقی یا حقوقی و یا مسائل سیاسی بی ارتباط با موضوع خبر باشد قابل انتشار نیست و ارتباطی با جرئت یا سلیقه سایت ندارد. ضمناً در صورت تمایل نام کامل و راه ارتباط با خود را مرقوم بفرمایید تا نظرتان کامل درج شود و در صورت لزوم پاسخگو باشید! - حکیم مهر

دکتر لطفی از تو بعیده جانم که این سوال رو می کنی ، معلومه کی پشت میز خدمت میشینه ، جرئت داشته باش و منعکس کن : دوست صمیمیه رئیس سازمان ، کسی که مسئول ..................! جرئتشو داری منعکس کنی اونم بدون نقطه چین ؟ نه تو محافظه کار تر از این حرفهائی . . . .
1
|
-
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۶
0
0
اگه اجرا بشه و ملزومات لازم و اختيارات به مسئول ميز داده شود بسيار بجا است
نظر شما
ادامه