کد خبر: ۵۸۳۵۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

«دکتر جهانبخش پروانه» مسئول واحد آموزش و ترویج اداره کل دامپزشکی استان لرستان از برگزاری کمیسون های مختلف مطالعاتی در اداره کل دامپزشکی لرستان خبرداد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان لرستان، «دکترپروانه» در این خصوص گفت: این کارگروه ها درحوزه های مختلف بهداشت مواد خام دامی، بهداشت و مدیریت بیماریهای دام، بیماریهای انگلی دام، بهداشت و مدیریت بیماریهای طیور و اپیدمیولوژی و آمار می باشند که طی تیرماه 99 با حضور اعضاء و به طور جداگانه تشکیل گردیدند.

دکتر پروانه تصریح کردکه هدف از تشکیل این کارگروه ها، مباحثی پیرامون مسائل و مشکلات مبتلا به دامپزشکی و استفاده از توان علمی و عملی خبرگان، اساتید دانشگاهی و بخش غیردولتی در بهبود خدمات، امور تحقیقاتی و چگونگی همکاری ها بوده و با تشکیل چندین جلسه خوشبختانه توفیقاتی صورت پذیرفته است.

دکتر پروانه اشاره کرد که در این راستا طی فراخوان و اعلام مجدد از اساتید و همکاران دعوت شده است در این کمیسیون ها حضور یافته تا از خرد و دانش جمعی استفاده نموده و در اعتلای دامپزشکی کوشا باشیم.

 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
0
0
ما که چیزی نشنیدیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
0
0
شما بگویید خوب.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
0
0
تا دیروز که به بهانه جلسه در اتاق را به روی ارباب رجوع قفل می کردید امروز هم به بهانه کمیسیون های علمی از زیر کار کردن شانه خالی میکنید تا کی این سیاه نمایی ها ادامه دارد ؟ اگر این جلسات و کمیسیون ها مفید بود که تا الان بازخورد آن را می دیدیم؟
نظر شما
ادامه