کد خبر: ۵۸۳۵۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

طرح تحقیقاتی تولید مکمل درمانی حیوانات خانگی با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در گیلان به عنوان یکی از طرحهای فناورانه ی ملی مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی دامپزشکی گیلان، «دکتر موسوی» سرپرست شبکه دامپزشکی بندر انزلی و یکی از مجریان این طرح گفت: پروژه حاضر با همکاری اساتید دانشگاه گیلان و پژوهشکده ی علوم پلیمر کشور در مرکز رشد واحد های فناور دانشگاه گیلان در حال انجام می باشد که طی بازدید «دکتر ستاری» معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و «دکتر زارع» استاندار گیلان از نمایشگاه دستاوردهای علمی- پژوهشی گیلان مورد استقبال قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد هدف از انجام این مطالعه، ایجاد دانش فنی تولید مکمل درمانی حیوانات خانگی به روش زیست فناوری ضمن کاهش خروج ارز از کشور به منظور واردات این محصولات، مصرف آن در جیره ­ی غذایی روزانه ­ی حیواناتی که بعضا دارای کمبود برخی عناصر معدنی هستند سبب بهبود انتقال هورمون ها، عملکرد سیستم عصبی، انقباض ماهیچه ها و توانایی های شــناختی از طریق ترکیباتی نظیر منیزیم، کلسیم ، سدیم و پتاسیم نیز می شود.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
1
1
نميخواد زحمت بكشيد كارخونه تاسيس كنيد عرضه داريد بريد ذرت و سويا و جو و كنجاله با كيفيت توليد كنيد كه ميليارد ميليارد ارز از مملكت خارج ميكنه
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
0
2
درود بر نگارنده کامنت بالا
نظر شما
ادامه