کد خبر: ۵۸۳۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

مديركل دامپزشكي كهگيلويه و بويراحمد با ارسالی پیامی مرگ مظلومانه «مهندس بهمن آزادی» مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد به همراه همسر و دو فرزندش را تسلیت گفت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، مديركل دامپزشكي استان با ارسالی پیامی مرگ مظلومانه «مهندس بهمن آزادی» مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد به همراه همسر و دو فرزندش را تسلیت گفت.

متن اين پيام بدين شرح است :

انالله و اناالیه راجعون

درگذشت ناگهانی و اندو هبار خادم عشایر ، مدیری دلسوز و فداکار همکار گرامی، ‌مرحوم «مهندس بهمن آزادی» مدیرکل فقید امور عشایر استان کهگیلویه  و بویراحمد  همسر و فرزندان دلبندش که در حادثه رانندگی به لقاء الله پیوستند، موجب تأسف و تألم خاطر گردید.           

بی شک نام و خاطره ی این بزرگ مرد که بی ادعا و با کمال خوشرویی، به محرومترین قشر جامعه  یعنی عشایر سرافراز استان، خدمت نموده در قلب و حافظه ی مردمان فهیم این دیار ، ماندگار خواهد بود.     

زنده یاد آزادی برای بهبود وضعیت عشایر استان از هیچ کوششی دریغ ننموده و خالصانه و خاضعانه به همراه همکاران خدومش در تامین وضعیت بهداشتی و معیشتی جامعه عشایری باقیات و صالحات از خود بجای گذاشتند. 

اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه ی دردناک به مردم شریف استان خاصه جامعه عشایری ، همکاران زحمت کش و سخت کوش مجموعه جهادکشاورزی و بویژه  اداره کل امور عشایر استان و بستگان آن عزیز سفر کرده ، برای تنها فرزند بازمانده اش  صبر جمیل و اجر جزیل و برای آن عزیز سفر کرده  و همسر و فرزندانش  رحمت واسعه را از درگاه خداوند متعال مسألت می نمایم .

دکتر عبداله بهمنش

مدیرکل دامپزشکی استان کهگیلویه وبویراحمد

زنده یاد مهندس آزادی که در بین جوامع عشایری استان از محبوبیت خاصی برخوردار بود  با خدمت صادقانه به جامعه عشایری در استان های کهگیلویه و بویراحمد و فارس ،پله های ترقی را طی کرد و در آخرین پیشنهاد ،خدمت به عشایر غیور کهگیلویه و بویراحمد را در قامت مدیرکلی امور عشایر پذیرفت.

وی پیش از مدیرکلی، معاون توسعه و عمران امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد،رییس امور عشایر شهرستان های گچسا ران و شیراز را در کارنامه کاری خود داشت.

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
روابط عمومی دامپزشکی خراسان جنوبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
0
0
مرد نکونام نمیرد هرگز - مرده ان است که نامش به نکویی نبرند.
روحش شاد و یادش گرامی باد.
نظر شما
ادامه