کد خبر: ۵۸۲۲۴
تعداد نظرات: ۳ نظر

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، گفت: در صورت تداوم افزایش قیمت و کمبود گوشت مرغ در بازار دولت باید نیاز بازار را از طریق واردات تامین کند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خانه ملت، «محمد سبزی» عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در خصوص دلایل افزایش قیمت گوشت مرغ در بازار، گفت: کارشناسان افزایش قیمت مرغ را پیش‌بینی کرده‌ بودند و این احتمال وجود دارد که افزایش قیمت تداوم داشته باشد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نهاده‌های وارداتی به موقع در اختیار مرغداران قرار نمی‌گیرد، ادامه داد: متاسفانه در شرایط کنونی مرغداران نمی‌توانند نیاز خود به ذرت و سویا را حتی در بازار آزاد و با قیمت بالاتری نیز دریافت و تامین کنند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در شرایطی که مرغداران امکان تهیه جوجه یک روزه و نهاده مورد نیاز را نداشته باشند نمی‌تواند نیاز بازار به گوشت مرغ را نیز تامین کنند، عنوان کرد: دولت باید ارز مورد نیاز واردات نهاده دامی را در اختیار واردکنندگان قرار دهد تا هرچه سریع‌تر در کشور توزیع شود.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت باید کاهش تولید مرغ گوشتی را با توجه به کمبود و افزایش قیمت نهاده پیش‌بینی می‌کرد، تصریح کرد: در صورت تداوم افزایش قیمت و کمبود گوشت مرغ در بازار دولت باید نیاز بازار را از طریق واردات تامین کند.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
دامپزشک
|
Hungary
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
0
0
از عکس ایشان میشه فهمید چندین شبانه روز تفکر می کردند تا به این نتیجه رسیدند که مرغ هم باید وارد شود
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
0
0
ایشان در نتیجه خرد جمعی به این نتیجه رسیده اند یا این فکر بکر از تراوشات ذهنی خودشان است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
0
0
نظرشون هیچ فرقی با نظر سرشناسان دوران پهلوی نداره، وابستگی به خارج! باتوجه به شنیده ها از تاریخ پهلوی، به نظرم داریم در دوران شاه زندگی میکنیم، با همون سبک که در تاریخها تعریف میشه
نظر شما
ادامه