کد خبر: ۵۸۱۶۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

«دکتر پروانه» مسئول آموزش و ترویج دامپزشکی استان در خبری از چاپ و توزیع بیش از 4000 بروشور توصیه های بهداشتی دامپزشکی در زمان کرونا خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان لرستان، مسئول آموزش و ترویج اداره کل دامپزشکی استان در خصوص تهیه وچاپ بروشورهای آموزشی وترویجی گفت: انعکاس توصیه های بهداشتی دامپزشکی درجامعه هدف و بهره برداران در راستاي ارتقاي سلامت جامعه میباشـد و لذا این اداره کل با چاپ 4 سری مختلف اطلاعیه و بروشور بهداشتی تحت عناوین: توصیه های بهداشتی برای دامداران، توصیه های بهداشتی برای همشهریان باتوجه به مصرف مواد خام دامی، توصیه های بهداشتی دامپزشکی برای آبزیان و اطلاعیه بهداشتی مواد خام دامی در زمان کرونا نموده است .

وی در ادامه تصریح نمود که این بروشورها جهت انعکاس بهتر عملکردی در سطح استانداری، فرمانداری ها و ادارات هم راستا نیز به نحو مطلوب و طی نامه مکاتبه شدند.

دکتر پروانه تاکید داشتند که این برنامه ها درمورد تمامی موارد آموزشی ترویجی صادق بوده و به تناسب توصیه های بهداشتی دیگر، علاوه بر سایر روش های ترویجی، انجام می شود.


 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
0
3
جانم من این شد خبر!! چاپ بروشور داخل اداری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
0
2
روابط عمومی استان لرستان عزیز این خبر آنقدر مهم نیست که در این پایگاه اطلاع رسانی شود این بروشور تمام نکاتی را که در زمینه بیماریهای مشترک باید رعایت شود را عنوان کرده و همه ما آنها را از بر هستیم نکات بسیار ابتدایی و مخصوص مدارس ابتدایی است در عجبم چرا باید در اینجا عنوان و اطلاع رسانی گردد لطفا" در چاپ اخبار دقت فرمایید بیشتر خوانندگان این سایت همه تحصیلکرده و متخصص اند. با تشکر
نظر شما
ادامه