کد خبر: ۵۸۱۴۰
تعداد نظرات: ۵ نظر

مدیر کل دامپزشکی استان قزوین از راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات حوزه دامپزشکی در قزوین خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، مدیر کل دامپزشکی استان قزوین صبح سه شنبه به همراه تنی چند از مدیران این اداره کل به مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضائیه با دادستان و معاونین وی دیدار و گفتگو کرد.

«دکتر حمید زینالی» در این دیدار ضمن گرامیداشت سالروز شهادت آیت ا... بهشتی و تبریک فرا رسیدن هفته قوه قضائیه بر اهمیت کار دستگاه قضا تاکید کرد و خواستار تداوم این همکاریها در راستای برخورد با متخلفین در حوزه دامپزشکی شد.

وی در این دیدار بر اهمیت امنیت و ایمنی غذایی مطالبی را بیان و تصریح کرد: اقدامات مجموعه دامپزشکی در پیشگیری از بروز بیماری‌های مشترک بین انسان و دام علاوه بر صرفه جویی اقتصادی، نقش بسزایی در کاهش موارد ابتلای جمعیت انسانی به بیماری‌ها دارد.

مدیر کل دامپزشکی استان همچنین با تشریح اقدامات دامپزشکی در برخورد با متخلفینی که سلامت جامعه را هدف قرار داده اند نقش دستگاه قضائی را در برخورد با متخلفین حائز اهمیت ذکر کرد.

در پایان این دیدار مقرر شد مکاتباتی برای تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات حوزه دامپزشکی در دادسرای استان انجام پذیرد تا برخورد با متخلفین حوزه سلامت در اسرع وقت صورت بپذیرد.

 

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
0
0
اداره کل دامپزشکی کار دیگه ای نداشت
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
1
1
شعبههههههه?!!!!!
مگر طبق ماده ۲۰ قانون تاسیس نظام دامپزشکی رسیدگی به تخلفات و شکایات از دامپزشکان به عهده هیئت انتظامی نظام نیست ؟!!!
بزرگواران به سمت عقب حرکت میکنن ؟!!
دارین اشتباه میزنین هاااا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
دلبندم منظور تخلفات بهداشتی حوزه دامپزشکی است نه تخلفات صنفی......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
0
1
باسلام و آرزوی توفیق
بطبع قبل این خروجی نظام دامپزشکی در این حوزه مثمر ثمر نبوده...
انشاا... به زودی در دیگر شهرستانها...
کارمند. قزوین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
0
2
سلام .
.......................
ماه گذشته اردیبهشت ماه بدون رضایت شفاهی و یا کتبی همکار مبلغی حدود یک درصد از حقوق همکار کسر شد .‌..بعد از حدود ده روز بعد که فیش حقوقی در سایت قرار گرفت متوجه شدیم از حقوق کلیه پرسنل بدون رضایت بستگی به حقوقشان از سی هزار تومان تا نود هزارتومان معادل یک درصد حقوق کسر شده بود میخواستم مدیر کل محترم پیگیری نمایند چرا در اداره کل دامپزشکی قزوین که همیشه زبانزد همه دستگاه های اجرایی بوده و هست همچون اشتباه بزرگ رخ داده .................... از سایت حکیم مهر ممنون و سپاسگذارم ..لطفا این متن رو منتشر نمایید تا هر گونه کمک مومنانه بدون ریا باشه ...لطفا تا جایی که متن بهم نخوره و موضوع مشخص بشه کمی سانسور و نقطه چین کنه و پیام رو پخش کنه ..
نظر شما
ادامه