کد خبر: ۵۸۱۰۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

«مهندس محمدعلی نیکبخت» در بازدید از اداره کل دامپزشکی استان اظهار داشت: دامپزشکی از حساس ترین دستگاه های تابعه جهاد کشاورزی است و بنده به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان حمایت و پشتیبانی کامل خودرا از آن اعلام می نمایم.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان، «مهندس محمدعلی نیکبخت» رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان طی بازدید از اداره کل دامپزشکی گفت: دامپزشکی از حساسترین دستگاه های تابعه جهاد کشاورزی می باشد که مسئولیت سنگینی بر دوش همکاران شاغل در آن بوده و بنده حمایت و پشتیبانی خود را از آن اعلام می نمایم.

در این دیدار «دکتر مهدی حسینی» مدیر کل دامپزشکی استان به ارائه گزارشی از عملکرد و بیان اهداف و چالش های پیش روی دامپزشکی در استان پرداخت و گفت: در راستای دستیابی به اهداف و عمل در راستای وظایف دامپزشکی تمامی توان خود را به کار گرفته ایم و برای اجرای هرچه بهتر مسئولیت هایمان در راستای رسالت های خطیر دامپزشکی مطابق با پیشرفت جامعه و دنیا عمل خواهیم کرد.

در ادامه «مهندس نیکبخت» افزود: در حال حاضر کشور از نظر تامین گوشت در بحران به سر می برد و می بایست از ظرفیت های موجود در استان در راستای تامین گوشت و فرآورده های دامی سالم با هزینه کم و کیفیت مناسب، در جهت عبور از این بحران استفاده نمائیم.

نیکبخت تصریح کرد: باید دست به دست هم دهیم و با همکاری یکدیگر کاری کنیم که بخشی از نیاز کشور به گوشت از این استان تامین و پشتیبانی امور دام در این استان مستقر شده و با بهره بری از ظرفیت ها و استعداد های موجود اقدام به خرید گوشت نماید.

در پایان دکتر مهدی حسینی بیان داشت: اداره کل دامپزشکی استان با نهایت تلاش و همکاری در راستای دستیابی به اهداف ذکر شده اقدام می نماید و از هیچ گونه کوششی فروگذار نخواهد بود.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
3
یه طوری میگه انگار جاهای دیگه تا حالا اعلام برائت میکردند البته بهتر بود میگفت بعنوان فرزند ناتنی تحملش میکنیم
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
0
0
......................... باز بحث واردات دام و......
نظر شما
ادامه