کد خبر: ۵۸۰۶۶

کارکنان شماری از کارخانه‌های مواد غذایی به ویژه کارخانه‌های فرآوری گوشت و مرغ در انگلیس به کرونا مبتلا شدند و در این میان، دو کارخانه نیز تعطیل شدند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از صدا و سیما، در یک کارخانه برش مرغ در شهر سانگونی در ولز ۵۸ مورد آلودگی به ویروس کرونا گزارش شد. فعالیت‌های این کارخانه به مدت ۱۴ روز متوقف شد. تولید این کارخانه با ۵۶۰ کارگر به کارخانه دیگری منتقل شد.

در کارخانه مواد غذایی دیگری در شهر ورکسام در ولز ۳۸ نفر از کارکنان به ویروس کرونا آلوده شدند. ۳۸ نفر از هزار و ۵۰۰ کارگر این کارخانه غایب هستند، اما بنا بر اعلام گروه صنعتی آمریکایی اسکار میر که از این کارخانه بهره برداری می‌کند هیچ مورد وخیم یا بستری در بیمارستان گزارش نشده است.

در یورک شایر غربی هم کارخانه فرآوری گوشت کوبر میت توسط مالک آن تعطیل شد. این گروه صنعتی به سرعت واکنش نشان داده و به مقامات بهداشت هشدار داد تا همه کارکنان مورد آزمایش غربالگری قرار گیرند. شمار کارکنان آلوده در این کارخانه اعلام نشده است. این شرکت با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد ما تدابیر امنیتی جدی در این زمینه داریم و به دلایل پیشگیرانه ما کارخانه را تعطیل کردیم تا به این ترتیب از همکاران خود حفاظت کنیم و از انتقال ویروس جلوگیری کنیم.

موارد آلودگی به ویروس کرونا در هفته‌ها و ماه اخیر در بسیاری از کشور‌ها بویژه فرانسه، آلمان، استرالیا، اسپانیا و برزیل افزایش یافته است.

انگلیس بیش از همه کشور‌های اروپایی تحت تاثیر همه گیری قرار گرفته است و با بیش از ۴۲ هزار مورد مرگ ناشی از کووید ۱۹ سومین کشور آلوده جهان پس از آمریکا و برزیل است.

منبع: خبرگزاری فرانسه از لندن


نظر شما
ادامه