کد خبر: ۵۸۰۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

فرمانده یگان حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: مرد سنگدلی که در ۲۷ خرداد سالجاری سگ ماده بارداری را در حاشیه شهر زاهدان کشته و کلیپ آن را در فضای مجازی منتشر کرده بود، با تلاش محیط بانان استان دستگیر شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «حمید ریگی» روز جمعه اظهار داشت: در پی انتشار فیلمی دلخراش در روز سه شنبه ۲۷ خرداد ماه جاری از صحنه کشتار یک سگ ماده باردار در حاشیه شهر زاهدان در فضای مجازی، یگان حفاظت این اداره کل پس از تحقیقات میدانی و اقدام عملیاتی، ظرف ۴۸ ساعت موفق به شناسایی عامل این رفتار غیرانسانی شد.

وی گفت: عامل این اقدام وحشیانه به کمک شاهدان ماجرا با تلاش و پیگیری محیط بانان شناسایی، دستگیر و به همراه مستندات موجود به مقامات قضایی تحویل شد.

رهاسازی پنج بهله پرنده شکاری از سوی یگان حفاظت محیط زیست  

مدیر کل حفاظت محیط زیست سیستان بلوچستان گفت: دوستداران طبیعت پنج بهله پرنده شکاری دلیجه را به یگان حفاظت محیط زیست این اداره کل تحویل دادند که محیط بانان پس از تیمار و اطمینان از سلامت پرندگان، آنها را در زیستگاه مناسب رها سازی کردند.

وحید پورمردان افزود: دلیجه از پرندگان شکاری از تیره شاهینیان و از پرندگان حمایت شده است و معمولا پستانداران کوچک، مارمولک ها، نرم تنان، موش ها، قورباغه ها یا حشرات بزرگ را شکار می کند و حتی توانایی شکار قمری ها و پرندگان کوچک در حال پرواز را دارد.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
5
این افراد بیمار روحی-روانی هستند بنابراین باید هم بطور میدانی و زیرساختی زمینه بروز و توسعه این قبیل بیماریها مورد بررسی و تحقیق و شناسایی قرار گیرد و سپس در جهت رفع آنها اقدام علمی و کارشناسی شود و هم این قبیل افراد بطور فردی مورد درمان روان شناختی قرار گیرند. وگر نه، مجازات یک فرد اگر اشد هم باشد مثال کشتن پشه های مالاریا بطور تک به تک است بدون این که به بستر زاد و ولد آنها کاری داشته باشند!
نظر شما
ادامه