کد خبر: ۵۸۰۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

سرپرست شبکه دامپزشکی رشتخوار گفت: لاشه تعداد زیادی از مرغ‌های رهاسازی شده در اظراف روستای حسین آباد رشتخوار با حضور کارشناسان شبکه بهداشت و درمان و اکیپ شبکه دامپزشکی با روش کاملا استاندارد بهداشتی معدوم سازی شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از صبح توس، «حسن صادقی» گفت: حدود یک هزار قطعه مرغ نژاد گوشتی که در واحدهای صنعتی پرورش مرغ گوشتی پرورش یافته است توسط فرد یا افراد متخلف و ناآگاه به محل منتقل وبدون معدوم سازی مناسب در محیط اطراف روستای حسین اباد رشتخوار در 5 کیلومتری مرکز شهرستان رهاسازی شده بود.

سرپرست شبکه دامپزشکی رشتخوار در ادامه، اظهار کرد: با توجه به اینکه جوجه های پرورشی موجود در واحدهای مرغداری به سن مرغ‌های رهاسازی شده در مرغداری‌ها شهرستان نیستند احتمال رهاسازی این لاشه از شهرستان های همجوار وجود دارد که موضوع توسط شبکه ها دامپزشکی شهرستان های مجاور در حال بررسی است.

وی در ادامه با اشاره به همکاری شبکه بهداشت شهرستان در رابطه با معدوم سازی این لاشه مرغ‌ها افزود: با گزارش‌های مردمی به شبکه بهداشت شهرستان بلافاصله با حضور کارشناسان شبکه بهداشت و درمان و اکیپ شبکه دامپزشکی محل رهاسازی لاشه‌ها شناسایی و تمامی لاشه ها به صورت روش کاملا استاندارد بهداشتی معدوم سازی شد.

صادقی در پایان از شهروندان خواست هرگونه مشاهده دام و طیور رها تلف شده در اطراف اماکن مسکونی را به شبکه دامپزشکی شهرستان اطلاع دهند.
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Mauritius
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
1
2
این کارها خوبیت نداره. آقایون مرغدار لاشه های مرغداری تون رو بهداشتی معدوم کنید.
نظر شما
ادامه