کد خبر: ۵۸۰۲۱

معاونت آموزشی دانشگاه تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: امتحانات پایان نیم سال دوم سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ به دو روش حضوری و غیرحضوری برگزار می ‌شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، معاونت آموزشی دانشگاه تهران در اطلاعیه ای که دوشنبه منتشر کرد، افزود: ارزیابی تحصیلی دانشجویان در نیم سال جاری در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی به صورت غیرحضوری و در مقطع کارشناسی و دکتری عمومی دامپزشکی به دو شیوه حضوری و یا غیرحضوری است. در مقطع کارشناسی و دکتری عمومی دامپزشکی، ارزیابی پایانی بر مبنای نظر استاد درس مربوط بوده و شیوه ارزشیابی (ارزیابی مستمر در طول ترم، امتحان برخط، امتحان حضوری، …) به اعضای محترم هیأت علمی تفویض شده است.

این معاونت یادآور شد: بر اساس نظرسنجی انجام شده برخی از اساتید، شیوه آزمون غیرحضوری و برخی دیگر شیوه آزمون حضوری را انتخاب کردند. بر همین اساس با توجه به تمایل برخی از اعضای هیأت علمی به آزمون حضوری، دانشجویان ساکن تهران و قم در دانشکده محل تحصیل خود و سایر دانشجویان، طبق هماهنگی‌های به عمل آمده با دانشگاه پیام نور در یکی از مراکز منتخب پیام نور نزدیک محل سکونت خود آزمون خواهند داد.

معاونت آموزشی دانشگاه تهران در این اطلاعیه تاکید کرد: فهرست حوزه‌های امتحانی در سامانه جامع آموزش (سامانه گلستان) برای دانشجویان دوره کارشناسی و دکتری عمومی دامپزشکی و یا دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی که دروس جبرانی در مقطع کارشناسی دارند، بارگزاری و قابل انتخاب است.

براساس این اطلاعیه، امتحانات حضوری دروس مقطع کارشناسی و دکتری عمومی دامپزشکی طبق تقویم آموزشی و برنامه زمان‌بندی اعلام شده برای هر درس، از تاریخ ۵ تیرماه ۹۹ برگزار خواهد شد. توضیحات مربوط به تعیین حوزه، محل آزمون و سایر موارد ضروری در سامانه جامع آموزش (سامانه گلستان) ارائه شده است. امتحانات حضوری با رعایت دستورالعمل بهداشتی برگزاری امتحانات و بر اساس تصمیم استاد درس مربوطه به صورت تشریحی، تستی و یا ترکیبی از تستی و تشریحی خواهد بود.

در ادامه این اطلاعیه همچنین آمده است: دانشجویان دوره کارشناسی که دروس گروه معارف اسلامی را به عنوان دروس عمومی اخذ  کردند با مراجعه به درس‌های دارای امتحان حضوری دانشکده معارف و اندیشه اسلامی از وضعیت امتحان پایانی خود مطلع شوند.

معاونت آموزشی دانشگاه تهران در این اطلاعیه یادآور شد: امتحانات غیرحضوری کارشناسی ارشد، دکتری و آن بخش از دروس مقطع کارشناسی و دکتری عمومی دامپزشکی که به صورت حضوری برگزار نمی‌شود، بصورت ارزیابی مستمر در طول ترم (تمرین، پروژه، کوئیز، …) و آزمون الکترونیکی برخط انجام می شود.

در این اطلاعیه معاونت آموزشی دانشگاه تهران تصریح کرد: امتحانات برخط نهایی بر اساس تقویم آموزشی و برنامه زمانی امتحانات برگزار می شود. چنانچه به هر دلیلی آزمون مربوطه در تاریخ مقرر برگزار نشود، استاد درس مربوطه حداکثر تا پایان تیرماه هماهنگی و اقدام لازم نسبت به انجام آزمون مربوطه را به عمل آورد.


نظر شما
ادامه