کد خبر: ۵۷۹۳۸

سگ باوفا که شاهد پرش صاحبش از بالای پل به داخل آب بوده با وجود گذشت چندین روز از این اتفاق همچنان منتظر بازگشت او است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حیوانات نیز مانند انسان دارای شعور هستند. دنیای حیوانات، دنیایی است که اگر با دقت به آن بنگریم چیز‌های زیادی را می‌توانیم از آن بیاموزیم. در میان حیوانات، سگ‌ها باوفاترین آن‌ها بر روی کره زمین به شمار می‌روند.

این جانوران این وفاداری را به طرق مختلف به صاحبشان نشان می‌دهند. در برخی مواقع با فدا کردن جان خود و در برخی مواقع هم با انتظار برای صاحبی که آخرین بار با او بوده اند، مانند اتفاقی که به تازگی در یکی از مناطق چین رخ داده است.

پس از آنکه یک شهروند چینی، خود را از بالای پل «یانگ تسه» به داخل رودخانه پرت کرد سگ او با وجود گذشت چند روز از این حادثه در بالای پل منتظر بازگشت او است. در تصاویری که توسط شاهدان عینی تهیه شده این سگ را که روی پل نشسته و به داخل رودخانه خیره مانده است نشان می‌دهد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی چین صاحب این سگ در حالی که این حیوان نیز با او همراه بود با انداختن خود به داخل رودخانه به زندگی اش پایان داده بود. این اتفاق در تاریخ ۳۰ می‌رخ داده بود. این حیوان با وجود آنکه بار‌ها برخی از ساکنان محلی آن را از روی پل دور کرده اند، اما باز نیز به محل حادثه بازگشته است.

انتشار این تصاویر در شبکه‌های اجتماعی چین با واکنش کاربران همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: اگر کسی با توجه کامل به این تصاویر نگاه کند درس‌های زیادی از آن می‌آموزد. این سگ با وفاداری خود به صاحبش درس‌های زیادی را به ما یاد می‌دهد.

 

نظر شما
ادامه