کد خبر: ۵۷۹۰۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

حکیم مهر: در راستای همکاری‌های علمی و مطالعاتی معاونت علمی ریاست جمهوری و سازمان دامپزشکی کشور، نشست مشترک سازمان دامپزشکی کشور و ستاد زیست فناوری ریاست جمهوری در محل سازمان دامپزشکی کشور برگزار گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، در این نشست که با حضور «دکتر علی‌صفر ماکنعلی» رئیس این سازمان و «دکتر ذوالفقاری» قائم‌مقام ستاد زیست فناوری و تعدادی از شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار گردید، ماکنعلی ضمن استقبال از نشست های مشترک به ویژه در راستای تولید علم و دانش روز و بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی و تولیدی شرکت‌های دانش‌بنیان، اعلام کرد: سازمان دامپزشکی کشور آمادگی دارد تا در قالب قرارداد تولید بذر واکسن با شرکت‌های دانش بنیان همکاری نماید .

وی افزود: با توجه به اینکه تامین نمونه استاندارد یکی از بخش‌های مهم تهیه بذر واکسن است، این سازمان می‌تواند در صورت درخواست شرکت‌های تولیدکننده نسبت به در اختیار قرار دادن نمونه استاندارد اقدام نماید .

ماکنعلی گفت: سازمان دامپزشکی کشور در زمینه توسعه تولید واکسن تب برفکی در کشور و همچنین تولید واکسن‌های طیور آماده همکاری کامل با شرکت‌های تولیدکننده واکسن و دانش بنیان داخلی است .

در ادامه این جلسه، ذوالفقاری ضمن تبریک انتصاب ماکنعلی به ریاست سازمان دامپزشکی کشور، درخواست فراهم کردن زمینه توسعه همکاری سازمان دامپزشکی کشور با شرکت‌های دانش‌بنیان و تسریع در صدور مجوزهای دامپزشکی برای تولید واکسن و مواد بیولوژیک گردید.

 
 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
France
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
0
1
در حرف بسیار سادست، بذر دو تا واکسن طیور در موسسه رازی دهه هاست که رفرش نشده
زهرا
|
Germany
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
0
1
چنين حركتهايى باعث دلگرمى مى شود خدا قوت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
0
1
تسلط دکتر ماکنعلی به این مباحث ترمز خیلی از برنامه های بی حساب کتاب را خواهد گرفت
نظر شما
ادامه