کد خبر: ۵۷۸۸۷

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از شهروند فداکار تهرانی که برای نجات دختر بچه ای مورد حمله سگ قرار گرفته بود عیادت کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «سید علی مفاخریان» مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران در پستی اینستاگرامی نوشت: چند روز گذشته طی حادثه‌ای یک بسیجی فداکار و از شهروندان مسئول پایتخت در حمله سگ سرگردانی مجروح شد‌.

«سید حسین موسوی»، از شهروندان مسئولیت‌پذیر تهرانی پس از مواجهه با کودکی که مورد حمله سگ بی صاحب قرار گرفته بود، اقدام به دفاع و نجات جان این کودک کرد و در این حادثه، از ناحیه دو پا دچار آسیب جدی شد.

وی نوشته است: ضمن عیادت از این شهروند مسؤول تهرانی و آرزوی سلامتی، امیدوارم با اجرای برنامه های کنترل و مدیریت حیوانات شهری دیگر شاهد چنین حوادثی در شهر نباشیم.

مفاخراین با اشاره به از خود گذشتگی این شهروند گفته است: تامین امنیت و ایجاد مصونیت برای شهروندان تهرانی از حمله حیوانات شهری نیاز به یک عزم جمعی دارد و علاوه بر شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر لازم است همه افراد برای اجرای برنامه‌های این شرکت همراهی لازم را داشته باشند.

موضوع سگ‌های ولگرد و بی صاحب یکی از دغدغه‌های سالهای اخیر مسؤولان شهر تهران و حتی سایر کلانشهرها است.

دو سال قبل بود که سگی به دختر بچه ای حمله کرده و او را از ناحیه پا، کمر و حتی صورت دچار آسیب کرد.

 پس از آن بود که ممنوعیت سگ گردانی در معابر و پارک‌ها بیش از گذشته جدی گرفته شد اما همچنان سگ‌های بلاصاحب در پاره ای مواقع برای شهروندان مشکلاتی را ایجاد می‌کنند.

 
نظر شما
ادامه