کد خبر: ۵۷۷۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

مدیر بهره برداری و اجرای پارک دلفین کیش شایعات و تصاویر پخش شده در فضای مجازی پیرامون وضعیت سلامتی دلفین ها و سایر حیوانات پارک دلفین کیش را تکذیب کرد و از سلامت تمامی آن ها خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «بابک تانیش» در این خصوص اعلام کرد: پارک دلفین کیش دومین دلفیناریوم در دنیاست که در آن زاد و ولد صورت می‌گیرد که علت آن شرایط خوب نگهداری و مراقبت از حیوانات است.

مدیر گردشگری هلدینگ تاپ تورز اظهار کرد: پارک دلفین‌های کیش جزو دلفیناریوم های بین‌المللی است که می‌تواند در زمینه آموزش و زادوولد گواهی صادر کند.

وی با اشاره به ظرفیت‌ها و استانداردهای بالای پارک دلفین‌های کیش آن را به لحاظ دستاوردها یک افتخار ملی دانست و عنوان کرد: در پارک دلفین‌هایی باسابقه فعالیت ۱۵ ساله چنین اتفاقاتی عجیب و یا حتی غیرممکن است، تصاویر پخش‌شده متعلق به پارک دلفین‌های کیش نبوده و تکذیب می‌شود.

تانیش ادامه داد: انجام هزینه‌های بالا برای نگهداری و حضور پزشکان معتبر دنیا در زمینه حیوانات آبزی در کیش از جمله اقدامات پارک دلفین کیش برای نگهداری بهتر از دلفین‌ها و سایر حیوانات است.

مدیر بهره‌برداری و اجرای پارک دلفین کیش همچنین از انتقال تجربیات با ارزش پارک دلفین‌های کیش به سایر دلفیناریوم های دنیا خبر داد.

به گزارش ایسنا، پارک دلفین کیش از سوم خرداد با ۵۰ درصد ظرفیت و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در قسمت‌های مختلف پذیرش و اجرای برنامه و حذف آیتم‌هایی که شامل پروتکل نمی‌شد، شروع به فعالیت کرده است.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Austria
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
0
0
مدرک اقای تانیش چی هست که همچین نظرات کارشناسی می دهند؟!
چرا اکواریم تعطیل شد؟!!
به دلیل شرایط خوبه نگهداری بوده حتما!
نظر شما
ادامه