کد خبر: ۵۷۶۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

رئیس شبکه دامپزشکی کرمان گفت: برخورد با عرضه کنندگان و فروشندگان طیور و دام زنده در بازار کرمان که سلامت شهروندان را تهدید می کند برعهده شهرداری است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «زینعلی»، رئیس شبکه دامپزشکی کرمان گفت: تا کنون در برخورد با فروشندگان حیوانات اهلی و طیور در بازار و معابر شهر کرمان گشت‌های مشتزک شهرداری و دامپزشکی انجام شده و برخورد نهایی برعهده شهرداری است.

او افزود: افرادی که به صورت غیر قانونی اقدام به عرضه این گونه حیوانات و طیور می کنند، سلامتی مردم را به خطر می اندازند.

زینعلی بیان داشت: بار‌ها و بار‌ها در بازدید‌ها و گشت‌های مختلف، در خصوص این موضوع تذکراتی داده شده است و قرار شد همه این صنوف جمع آوری شوند، اما آنچه اثر نگذاشته است تعطیلی این مراکز عرضه است.

رئیس شبکه دامپزشکی کرمان گفت: این افراد هیچ پروانه و مجوزی ندارند و برای رفع این مشکل، چندین بار مکاتبه داشته ایم، اما این موضوع همچنان در شهر ادامه دارد.

او تصریح کرد: یکی ازمشکلات فراروی بهداشت و سلامت شهروندان کرمانی عرضه دام و طیور و حیوانات وحشی درپارک آبشار شهرکرمان بود که توانستیم با پیگیری‌های انجام شده این موضوع را رفع و عرضه این گونه حیوانات تعطیل شد.

زینعلی بیان داشت: جمع آوری و تعطیلی جایگاه‌های عرضه این گونه پرندگان و دام‌ها باید به صورت جدی دنبال شود و در زمینه وظایف دامپزشکی هیچگونه تعارفی با هیچ متخلفی نخواهیم داشت.

 


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
همکار اداره کل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
0
0
درود به شما خانم دکتر پرتلاش وفرهیخته به امید موفقیتهای روزافزون شما با توجه به شایستگیهای شما بانوی محترم
نظر شما
ادامه