کد خبر: ۵۷۵۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

رئیس اداره حقوقی دامپزشکی کردستان در روز چهارشنبه مورخه 31 اردیبهشت 99 گفت متصدی یک واحد قصابی در سنندج بدلیل عرضه و فروش گوشت تاریخ مصرف گذشته و توهین به بازرسان اداره کل دامپزشکی با حکم مرجع قضایی به یک سال حبس تعزیری محکوم شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کردستان، رئیس اداره حقوقی دامپزشکی کردستان در روز چهارشنبه مورخه 31 اردیبهشت 99 گفت متصدی یک واحد قصابی در سنندج بدلیل عرضه و فروش گوشت تاریخ مصرف گذشته و توهین به بازرسان اداره کل دامپزشکی با حکم مرجع قضایی به یک سال حبس تعزیری محکوم شد.

«مهدوی» رئیس اداره حقوقی اداره کل دامپزشکی استان کردستان افزود در جریان بازرسی کارشناسان بهداشت عمومی این اداره کل از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی در سطح شهرستان سنندج که در راستای نظارت یهداشتی ویژه مبارک رمضان انجام گرفت، در بازدید از یک قصابی در شهرک بهاران سنندج، مقادیری گوشت قرمز تاریخ تاریخ مصرف گذشته کشف و ضبط گردید.

وی افزود با توجه به سوابق عدیده عرضه گوشت غیر قابل مصرف توسط قصابی مذکور و همچنین توهین و فحاشی به بازرسان دامپزشکی حین انجام وظیفه، موجب گردید این اداره کل، شکوائیه ای تنظیم و به مراجع قضایی ارجاع نماید؛ مقام قضایی بعد از مطالعه  و بررسی ادله مربوطه متصدی قصابی را به یک سال حبس تعزیری محکوم نمود.   

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Australia
|
۰۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
3
0
واقعا دم مدیر کل دامپزشکی کردستان گرم بابت حمایت از پرسنل.واقعا ایشان پیگیر کوشا و توانمند هستند
نظر شما
ادامه