کد خبر: ۵۷۵۰۱
تعداد نظرات: ۳۳ نظر
اختصاصی حکیم مهر:
معترضین با ارسال نامه‌ای به شورای سازمان نظام دامپزشکی، نهاد ریاست جمهوری، وزیر جهاد کشاورزی، سازمان بازرسی کل کشور و خزانه‌دار سازمان نظام دامپزشکی خواستار حل این مشکل شدند ...
 

حکیم مهر: جمعی از سهامداران پروژه مسکونی «شاهین» صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام دامپزشکی با حضور در ساختمان مرکزی این سازمان، به مشکلات پیش آمده در روند ساخت این پروژه و بلاتکلیفی سهامداران اعتراض کردند.

به گزارش حکیم مهر، معترضین همچنین با ارسال نامه‌ای به شورای سازمان نظام دامپزشکی، نهاد ریاست جمهوری، وزیر جهاد کشاورزی، سازمان بازرسی کل کشور و خزانه‌دار سازمان نظام دامپزشکی، خواستار رسیدگی برای حل این مشکل شدند.

متن نامه ارسالی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

شورای محترم سازمان نظام دامپزشکی کشور

سلام علیکم

ضمن عرض قبولی طاعات و عبادات شما سروران گرامی در این ایام عزیز، به استحضار می‌رساند اینجانبان «به عنوان سهامداران پروژه مسکونی شاهین» صندوق تعاون و رفاه این سازمان واقع در تهران، جنت‌آباد شمالی در طی یک سال گذشته به کلیه تعهدات مالی خود مبنی بر پرداخت ۵۰۳۰۰۰۰۰۰۰ ریال علی‌رغم تحمیل قراردادی یک‌طرفه به سهامداران پایبند بوده و طبق فراخوان صندوق مذکور در سایت رسمی نظام دامپزشکی کشور و کانال خبری مبنی بر ساخت واحد مسکونی به قیمت حدودی متری ۱۲ میلیون تومان در طی مدت ۲۴ ماه منتظر شروع به کار پروژه بوده‌ایم.

متاسفانه از خرداد ماه سال گذشته تاکنون به‌جز خرید زمینی به متراژ ۱۹۰۰ متر آن‌هم با کاربری غیرمسکونی و فشار مالی بر اعضا جهت پرداخت وجوه بیشتر، هیچ اقدام مثبت دیگری انجام نشده و با توجه به تورم ماه‌های اخیر و تغییرات احتمالی در شورای محترم سازمان نظام دامپزشکی کشور در هفته‌های آینده، بیم آن داریم که این معضل منتج به ضرر هنگفت مالی و از هم پاشیدن بنیان خانوادگی اغلب سهامداران شود.

قابل ذکر است که تاکنون در دفعات متعدد حضوری، تلفنی و دومرتبه برگزاری مجمع عمومی طبق فراخوان اعلام شده صندوق مذکور در کانال خبری خود در پیام‌رسان واتس‌آپ به ریاست محترم سازمان و صندوق و مدیران مربوطه، خواسته‌های خود را مطرح نمودیم که متاسفانه با بی‌تفاوتی ایشان و انکار خواسته‌ها و دلایل خود از سوی ایشان مواجه شدیم و تاکنون تنها به دلیل احترام و اعتماد به مجموعه نظام دامپزشکی کشور، هیچ اقدام قانونی صورت نداده‌ایم که البته پیگیری جهت حل این معضل در مراجع قانونی را حق خود می‌دانیم.

در انتها ضمن تاکید بر حل این معضل در کمال آرامش و در شأن و منزلت سهامداران محترم و سازمان نظام دامپزشکی، خواسته‌های خود را در چند بند بصورت خلاصه مطرح می‌نماییم و درخواست پیگیری و تعیین تکلیف در اسرع وقت و پیش از شروع انتخابات شورای مرکزی در هفته‌های آتی را داریم:

۱- تحویل واحدهای مسکونی با قیمت تمام‌شده حدوداً متری ۱۲ میلیون تومان به سهامداران

۲- حسابرسی از امور مالی صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام دامپزشکی در خصوص این پروژه جهت شفاف‌سازی در مورد تعداد واقعی سهامداران و نحوه و میزان واریز وجوه توسط ایشان به انضمام متن قرارداد خرید زمین

۳- مشخص شدن مبلغ دقیق مازاد وجوه پرداختی به حساب صندوق مذکور از سوی سهامداران پروژه مسکونی شاهین در طی یک‌سال گذشته به انضمام سود بانکی تعلق گرفته به این مبلغ

۴- عودت مبلغ اضافه ۳ میلیون تومانی به سهامداران پروژه از سوی صندوق تعاون و رفاه که در ابتدای قرارداد اخذ شده و در قرارداد ذکر نشده است.

۵- اصلاح قرارداد از ۸۰ سهم به تعداد واقعی سهامداران طبق مستندات مالی

۶- برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده با حضور شورای محترم سازمان نظام دامپزشکی کشور و مدیران مربوطه

از حسن توجه و پیگیری شما بزرگواران کمال تشکر و امتنان را داریم.

منالله توفیق

سهامداران پروژه شاهین

رونوشت:

- دفتر نهاد ریاست جمهوری اسلامی ایران

- جناب آقای دکتر خاوازی وزیر محترم جهاد کشاورزی جهت استحضار و دستور مقتضی

- بازرسی کل کشور جهت پیگیری موضوع

- خزانه دار محترم نظام دامپزشکی کشور جهت بررسی موضوع

 

گفت‌وگوی حکیم مهر با چند تن از سهامداران معترض پروژه مسکونی «شاهین»

«شاهین»؛ پروژه‌ای مسکونی است که به عنوان نخستین طرح تأمین مسکن از سوی صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران معرفی شد؛ طرحی که گفته می‌شد با هدف تأمین مسکن اعضای خانواده بزرگ دامپزشکی در کشور کلید خورده و پیش‌ثبت‌نام آن همزمان با عید سعید فطر سال گذشته، انجام شد. بر این اساس، تمامی متقاضیان می‌بایست ۳ میلیون تومان را به عنوان پیش ثبت‌نام، دقیقاً از ساعت صفر روز سیزدهم خردادماه واریز می‌کردند.

پروژه مسکونی شاهین قرار بود در قطعه زمینی واقع در منطقه پنجم شهرداری تهران، محله جنت‌آباد شمالی به مساحت 1900 متر با قابلیت تأمین 80 واحد مسکونی (110-70 متری) و به قیمت تمام‌شده تقریبی متری 12 میلیون تومان در طی مدت 24 ماه ساخته شود؛ امروز اما با گذشت قریب به یک سال، «شاهین» غریب افتاده و زمین‌گیر شده است.

قرارداد کاملاً یک طرفه بود

یکی از ثبت‌نام کنندگان پروژه شاهین به خبرنگار حکیم مهر می‌گوید:‌ «پارسال تقریبا خردادماه بود که در کانال نظام و سایت نظام دامپزشکی کشور فراخوانی آمد که قرار است یک پروژه مسکونی ۸۰ واحدی برای اعضای نظام دامپزشکی با قیمت تمام شده متری ۱۲ میلیون تومان ساخته شود. این طرح مورد استقبال قرار گرفت. بعد اعلام کردند که تاریخی را مشخص می‌کنیم که در آن روز، می‌بایست از ساعت ۱۲ شب ۳ میلیون تومان پرداخت کنید تا مشخص شود که شما متقاضی هستید.»

وی ادامه می‌دهد: «مدتی بعد از واریز وجه، یک شب حدود ساعت ۱۱ مدیر عامل صندوق با من تماس گرفت و گفت که قصد آغاز پروژه را داریم و شما تا ۲ روز فرصت دارید که ۳۰۰ میلیون تومان به حساب صندوق بریزید. من گفتم که مشکل مالی ندارم اما اگر بخواهم حساب‌ها را هم جا‌به‌جا کنم، بیشتر از این طول می‌کشد. خلاصه بعضی از متقاضیان ظرف ۳ روز و بعضی‌ها هم در طول یک هفته‌ این مبلغ را واریز کردند که با احتساب هزینه ثبت‌نام، ۳۰۳ میلیون تومان شد. در ادامه به ما اعلام کردند که در اسرع وقت جلسه‌ای را برای انتخاب واحد، متراژ و... از ۷۰ متر تا ۱۱۰ متر برگزار می‌کنیم. من چون واحد ۱۱۰ متری می‌خواستم، زودتر همه کارها را انجام دادم و نفر هفتم بودم. از طرفی اصلا خبر نداشتم که چند نفر پول پرداخت کرده‌اند. فقط یک پیامک آمد که ۷ سهم باقی مانده و هر کس می‌خواهد می‌تواند آنها را بردارد.»

سرنوشت نامعلوم ۳ میلیون تومان واریزی

این عضو پروژه تصریح می‌کند: «مدتی گذشت و به ما اعلام کردند که برای نهایی کردن قرارداد، ۸ چک ۲۵ میلیون تومانی که جمع آن مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان می‌شد، با خود بیاورید و بنچاق را بگیرید. اما وقتی متن قرارداد را خواندم، دیدم به شدت یک‌طرفه بود. هیچ اسمی از آپارتمان در قرارداد نیامده و به شکلی تنظیم شده بود که نشان می‌داد از زمین ۱۹۰۰ متری، با احتساب ۸۰ نفر متقاضی، ‌حدود ۲۵ متر به هر نفر می‌رسد و هیات مدیره حق دارد به هر شکلی که می‌خواهد این زمین را بسازد یا بفروشد یا کاربری آن را عوض کند. در واقع ما یک وکالت تام به هیات مدیره می‌دهیم تا هر کاری که صلاح می‌داند، اعم از فروش، ساخت یا تغییر کاربری انجام دهد. از طرفی ما ۵۰۳ میلیون تومان به شکل نقد و چک پرداخت کرده بودیم، اما آن قرارداد ۵۰۰ میلیون تومان بود و آن ۳ میلیون تومان جای بحث دارد که کجاست؟ کمااینکه جمع آن نزدیک به ۲۰۰ میلیون تومان می‌شود. ابتدا تصور کردیم که به‌‌عنوان حق عضویت است اما هیچ آیتمی در آن نیامده بود و هیچ رسیدی نداریم که این ۳ میلیون تومان را به‌عنوان حق عضویت پرداخت کرده‌ایم. درخواست اصلاح قرارداد را کردیم اما گفتند این سخت‌گیری‌ها را برای آن چند نفری گذاشتیم که شاید فردا قصد سنگ‌اندازی در پروژه را داشته باشند.»

فکر می‌کردیم مثل شمال است و ۱۰ روزه به ما پروانه می‌دهند

وی خاطرنشان می‌کند: «تابستان شروع شد و چک‌ها پاس شد. شهریور ماه برای پرس‌وجو تماس گرفتیم، گفتند اجازه دهید جلسه می‌گذاریم و خبر می‌دهیم. گفتند ما فکر می‌کردیم مثل شمال است و ۱۰ روزه به ما پروانه می‌دهند اما پروانه طول کشیده است و خود فروشنده باید بیاید و کارهای آن را انجام دهد. یک بندی هم برای او قرار دادیم که اگر کاربری را عوض نکند، ما ۹ میلیارد تومان خسارت می‌گیریم و اتفاقا از خدا می‌خواهیم این اتفاق رخ ندهد و ما ۹ میلیارد تومان را بگیریم. در واقع از اینجا شروع کردند که ذهن ما را آرام آرام آماده کنند که کاربری زمین اصلاً مسکونی نیست، اما ما متوجه نشدیم. گفتند تا آخر آبان تمام است که دیدیم اتفاقی نیفتاد. در نهایت ۲۵ آذر یک مجمع عمومی برگزار شد، ما جمع شدیم و در آنجا رای اکثریت، فروش زمین بود. اما متاسفانه قضیه را جمع و جور کردند و ۲ ماه وقت گرفتند. آنجا فهمیدند که ما متوجه شدیم که زمین کاربری غیرمسکونی دارد و تجاری اداری هم نیست، بلکه تجاری اداری خدماتی است. اول پیشنهاد دادند که پارکینگ طبقاتی بسازیم؛ ما مخالفت کردیم چراکه اصلا به‌دنبال این داستان نبودیم. خیلی‌ها اعتماد کرده بودند و واحد مسکونی می‌خواستند و اصلاً بحث سود و زیان در آن مطرح نبود. بعد گفتند ۲ ماه زمان می‌گذاریم و بعد تصمیم می‌گیریم که بسازیم یا بفروشیم یا با زمین دیگری جابه جا کنیم. گفتیم لااقل باقی‌مانده چک‌ها را نگیرید، شما که پول را به فروشنده پرداخت کرده‌اید. قبول کردند اما تا ریال آخر چک‌ها را گرفتند. برای هر کس هم که پرداخت نمی‌کرد، اخطاریه به‌صورت کتبی می‌آمد که نمونه آن را هم به‌عنوان سند داریم که در آن گفته شده اگر پرداخت نکنید، جریمه می‌شوید و اصل پول خود را با ۱۰ درصد جریمه طبق قرارداد به شما پس می‌دهیم. در واقع با اینکه زمین خریداری شده بود و نیازی به پرداخت پول نبود، اما ۱۰۰ میلیون نهایی را به همین شکل از ما گرفتند. در واقع وکلا هم گفتند شما قرارداد را امضا کردید و باید پول را پرداخت کنید.»

این سرمایه‌گذار در پایان می‌گوید: «مجمع دوم با زور و فشار برگزار شد. آنجا گفتند رای‌گیری می‌کنیم. ابتدا کمی در این‌خصوص صحبت کردند که این پروژه این مقدار سوددهی دارد و اگر بسازیم فلان می‌شود. با حضور تقریبا ۵۰ نفر رای‌گیری شد که حدود ۳۰ نفر موافق فروش و ۲۰ نفر موافق ساخت بودند. البته در میان این ۲۰ نفر چند رای نامشخص بود که ما خیلی مته روی خشخاش نگذاشتیم و گفتیم همین اکثریت کافی است. اما متاسفانه رئیس صندوق صورتجلسه را امضا نکردند و گفتند که باید با واحد حقوقی حرف بزنم و بعد امضا می‌کنم که کلاً دیگر این اتفاق نیفتاد و هیچ چیزی را هم در کانال خبری خود اعلام نکردند. در نهایت که بحث کرونا پیش آمد، رئیس سازمان نظام دامپزشکی گفتند که پروژه را نگه دارید و بعد از اردیبهشت‌ماه آن را بفروشید.»

ما می‌خواهیم زمین با همین کاربری فروخته شود

یکی دیگر از سرمایه‌گذاران معترض پروژه‌های مسکونی صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام دامپزشکی به حکیم مهر می‌گوید: «اوایل می‌گفتند هرکس ناراضی است، در عرض ۲ ماه اصل پول را به او برمی‌گردانیم. آن زمان چون چک اعضا درحال پاس شدن بود، پول را از آن محل می‌دادند اما الان واقعا هیچ پولی در کار نیست که بخواهند پرداخت کنند.»

وی تصریح می‌کند: «الان ما نمی‌دانیم پول‌هایی که در پروژه شاهین اضافه مانده، کجا و در چه حسابی است و چه سودی به آنها تعلق می‌گیرد؟ به شکل شفاهی گفتند که پول را بردیم آن طرف و زمین خریدیم اما رسما نمی‌گویند چه کرده‌اند. حتی در جلسه مجمع دوم به یکی از دوستان گفتند که به شما اصلا ارتباطی ندارد که چه اتفاقی افتاده که این حرکت خیلی زشت بود. به هر حال پول ما بود و باید می‌دانستیم کجا هزینه شده است. این را هم گفتند که با شهرداری هم صحبت می‌کنیم و می‌خواهیم ]...[ که کاربری زمین عوض شود. اما ما مخالفت کردیم چون نمی‌خواهیم غیرقانونی جلو برویم. ما می‌خواهیم زمین با همین کاربری فروخته شود ولی الان هیچ کاری نمی‌کنند و تقریبا یک سال است که پول ما مانده است.»

مسئولیت‌هایی که رو به اتمام است

در این میان یک نکته را نباید از نظر دور داشت و آن نزدیک بودن زمان اتمام دوره فعلی مسئولیت اعضای شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی و ریاست این سازمان است. در این خصوص یکی دیگر از سرمایه‌گذاران پروژه شاهین به حکیم مهر می‌گوید: «یکی از نگرانی‌های امروز ما، نزدیکی انتخابات نظام است. اگر این دوستان بمانند، ما یک مشکل داریم که نمی دانیم پروژه به کجا خواهد رسید و اگر تغییر کنند یک مشکل بدتر داریم. اگر این دوستان بروند نفر جدید می‌گوید پول خود را از نفر قبلی بگیرید و اگر هم بمانند که دوباره وضعیت بدتر می‌شود. در این خصوص یک نامه کتبی با تعداد امضای بالا به رئیس سازمان نظام دامپزشکی نوشتیم اما ایشان به جای اینکه مشکل ما را پیگیری کنند، زیر نامه دستور ارجاع به مدیر حوزه ریاست سازمان دادند. در حالی که خود ما از ایشان شکایت داشتیم. در ادامه هریک از اعضا در استان خودش با نماینده‌های مجلس صحبت کردیم، اما جوابی نگرفتیم. وکلا هم می‌گویند قرارداد یک طرفه است و شکایت ما شاید فایده زیادی نداشته باشد و آنها استقبال هم می‌کنند. ضمن اینکه هزینه شکایت خیلی زیاد می‌شود. نزدیک به ۳۳ میلیارد تومان پول تا الان به حساب واریز شده است و قطعا بالای ۳ میلیارد تومان حق‌الوکاله آن وکیل است. ماندیم که چه باید بکنیم. پول آنجاست و بی‌ارزش شده و هیچ کس هم پاسخگو نیست. دنبال این هستیم که یک تایمی اعلام و این زمین برای فروش گذاشته شود، اما هر بار یک بهانه می‌آورند که اگر اعلام کنیم برای فروش است، دلالان بر سر قیمت زمین می‌زنند. ما باید بگوییم می‌خواهیم بسازیم، بعد بفروشیم که این کار را نکردند. چند روز پیش هم شنیدم که دنبال ایجاد یک صندوق هستند تا سهم کسانی را که موافق فروش هستند، بردارد و برای آنهایی که می‌خواهند در پروژه بمانند، خانه بسازد. البته از نظر ما که این احتمالا برای این است تا انتخابات رد شود.»

ماندیم چه باید بکنیم و هیچ راه فراری هم نداریم

وی تصریح می‌کند: «ما ماندیم چه باید بکنیم و هیچ راه فراری هم نداریم. پیش از این هر زمان از کارفرما یا شرکتی شکایت داشتیم، به نظام پناه می‌بردیم. الان از جایی شاکی هستیم که در واقع باید سرپناه و حامی ما باشد اما متاسفانه زیر پای ما را خالی کرده است. آن هم کسانی که با اعتماد به نظام، نزدیک به ۴۰۰ میلیون تومان را قبل از قرارداد پرداخت کردند و بعد قرار داد بستند. هیچ کس چنین کاری نمی‌کند اما این اعتماد کاملا سلب شده است و با هیچ مدیریتی نمی‌شود حداقل اعتماد این ۶۷ نفر را جلب کرد.»

این سرمایه‌گذار پروژه شاهین خاطرنشان می‌کند: «خیلی از بچه‌ها خودرو و طلا فروختند. برخی از آنها دسته‌چک نداشتند و چک دوست یا برادر یا پدر و مادر را دادند. شاید برخی از اعضا بگویند مشکل مالی نداریم و با آن کنار می‌آییم یا آن را نوعی سرمایه‌گذاری دانسته و می گویند که زمین در کنار مانده است. اما بعضی واقعا مشکل مالی دارند. اکثرا جوان هستند. مگر سطح درآمدی دامپزشکان چقدر است که چنین مبلغی را از آنها بگیریم و پاسخ‌گو نباشیم. تنها راه آن این است که فقط باید شکایت کنیم. شکایت هم شود نه تنها از صندوق است بلکه از رئیس سازمان و خود سازمان هم خواهد بود. شورای جدید هم بخواهد روی کار بیاید باید با پروژه‌ای که خودش هیچ نقشی در آن نداشته، دست و پنجه نرم کند. دقیقا مثل تیم فوتبالی که مدیر عامل قبلی بدهکار است و برکنار شده و نفر جدید آمده است. نفر جدید باید پاسخ‌گو باشد.»

دلشان نمی‌خواست سرمایه‌گذاران تلفن همدیگر را داشته باشند

یکی دیگر از سرمایه‌گذاران پروژه شاهین به حکیم مهر می‌گوید: «افرادی که برای این پروژه پول آورده‌اند، به اعتبار یک فرد یا شرکت غریبه که پول نیاورده‌اند. اینها با اعتماد به اسم نظام دامپزشکی سرمایه‌ای را که کم هم نبوده است، آورده‌اند. این ۶۷ نفر که اینجا بودند، نفری ۵۰۰ میلیون تومان پول آورده‌اند. افرادی که توانستند در یک سال ۵۰۰ میلیون تومان پول بیاورند، اعضای ارزشمند سازمان بودند. ۷۰ نفر از افراد این‌چنینی را بی‌اعتماد کردند. نامه ما به رئیس سازمان بی‌جواب مانده یا به مدیرعامل صندوق ارجاع شده که خود ایشان رئيس حوزه ریاست هم هست. کاری که غلط اندر غلط است. شما از سیستمی شاکی هستید و به همان سیستم می‌گویند که مشکل اینها را حل کن. اینها اگر حل‌کن بودند که ما قبل از آن خیلی با آنها صحبت کرده‌ایم و فقط جواب‌های سربالا شنیده‌ایم. همه اینها باعث شده که من از سازمان گلایه‌مند باشم، در صورتی که اگر این مساله خوب مدیریت می‌شد، گلایه من از یک فرد بود یا از نهایتا یک حوزه مدیریتی یا نهایتا از یک صندوق. در حال حاضر هیچ عزمی در خود نظام برای حل کردن مشکل ما نیست و این یک ظلم است به عده‌ای که اعتماد کردند به جایی که خودشان جزء‌ صاحبان آنجا هستند. اگر الان به من بگویند به شما ۲ برابر پولی که گذاشتید می‌دهیم و ارزش سرمایه شما بعد از مدتی این برابر می‌شود، باز هم حاضر نیستم این کار ادامه پیدا کند.»

وی به نامه اعتراضی اعضا خطاب به نظام دامپزشکی اشاره و تصریح می‌کند: «بیشتر از ۴۵ نفر این نامه را امضا کرده‌اند که در میان آنها افرادی هم بودند که به آنها دسترسی نداشتیم. بعدا فهمیدیم که گفتند اینها چطور امضا نشده است. خب وقتی یک نفر در بندرعباس و دیگری در سیستان و بلوچستان است، چطور امضا کنند؟ اعضای صندوق اصلا اجازه نمی‌دادند که سرمایه‌گذاران تلفن هم را پیدا کنند. ما به شکل خاصی تلفن هم را پیدا کرده و با هم ارتباط گرفته‌ایم. ضمن اینکه اکثر اعضا ۵۰۳ میلیون تومان، برخی ۵۶۰ میلیون و عده‌ای هم ۵۳۰ میلیون تومان پرداخت کرده‌اند.»

 
 
انتشار یافته: ۳۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
2
2
واقعا متاسفم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
واقعا این افراد تحصیلکرده چه انتظار دیگری از نظام دامپزشکی داشتند !!؟؟ یعنی هیچکدام تا بحال متوجه نشده بودند علت تاسیس نظام دامپزشکی فقط انداختن هزینه ها بر گردن مردم یعنی دامپزشکان و دامپروران بوده !!؟؟ واقعا تاکنون کسی کوچکترین حرکت مثبتی از نظام دامپزشکی برای دامپزشکان و دامپزشکی دیده است !!؟؟ که این بار دومش باشد !!؟؟
شما در همین حکیم مهر یک جستجوی ساده هم بکنید عملا جز اخبار منفی و نا امید کننده از عنملکرد نظام نخواهید دید !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
شما عزيز وسط دعوا نرخ تعيين نكنيد
اين يك مطلب داخلي است كه به اميد خدا با درايت اقاي دكتر صفري رياست محترم نظام حل خواهد شد
......گشايي شما از نظام دامپزشكي وعملكرد ان ياداوري صحبت هاي خيلي قبل روساي پيشين سازمان دامپزشكي در ارتباط با كارايي نظام واصلا وجود نظام تشكيك كرده بودند
در ذهن خطور ميكند
شما حتما دولتي هستيد چون اگر بخش خصوصي بوديد پناهگاه بودن نظام برايتان روزانه مصداق داشت
اگه شهرداري متعرض ميشود نظام در صف اول ورود ميكند اول به تنها كسي كه زنگ ميزنند رييس نظام چون از جنس خودشان است وخودشان انتخاب كرده اند و كارايي نداشت انتخابات بعدي عوضش ميكنند واش كشك نيست
عملكرد بخش دولتي دامپزشكي در اين ٤٠سال شبيه كسي ميماند كه خودش را روي چيزي بنام پيشرفت دامپزشكي انداخته نه از خودش كاري ساخته است وزورش ميرسد ونه ميگذارد كسي ديگه كمك كند وانجانم بدهد ونه هم افزايي ميكند كه اين مسير باز شود
پس اين تفكرات قديمي فقط دولتي ويا فقط خصوصي نظام ديگر بايد يك روز تمام شود اگر واقعا دغدغه دامپزشكي داريد
ويا اگر واقعا عضو خانواده دامپزشكي هستيد
سهامدارشاعین
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
5
درود به حکیم مهر.کاملا جامع وکامل گزارش پروژه را ارائه نمود.بی تفاوتی دکتر صفری و دکتر معلم کلافی سردرگم ایجاد کرده وبیش از33میلیارد تومان بله 33میلیاردتومان پول اعضا روی هوا مانده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
چرا باز .......... در انتخابات شرکت کرده.
انتخاب کنندگان هوشیار باشند.نماینده صالح بفرستند.پرونده افراد در استانها را بررسی کنند
شاهین گنجشک شده
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
2
مبلغ خریدزمینحدودا37میلیاردبوده که بدلیل عدم تغییرکاربری ازسوی فروشنده مبلغ9میلیارد تومان خسارت ازایشان گرفته شده.نتیجه اینکه قیمت خریدزمین مجموعا به28میلیارد تومان رسیده.یعنی سهم هرسهامدار که تعداد حدودی آن کمتراز67نفراست میشود 400میلیون تومان نه 503میلیون تومان.الباقی این پول که اضافه گرفته شده کجاست؟ .................. درحساب بانکی که سودبه آن تعلق گرفته؟ ......................... ... !!!
ناشناس
|
United States of America
|
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
6
بی عملی ..... یک مسئول می تواند به اعتبار یک سیستم چنان آسیبی وارد کند که قابل پیش بینی نباشد.
امیدواریم الان که دکتر صفری دیگر در وزارتخانه مسئولیتی ندارند، کمی بیشتر برای رفع مشکل اعضاء اهمیت قائل باشند.
برزخ شاهین
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
4
2
مطمین باشید صندوق به دلیل انتشار این گزارش اقدامات تلافی جویانه خود را آغازمیکند.بارهاوبارها گفتیم بیایید در کمال آرامش ومنطق مشکل را حل کنید.چه شنیدیم؟ .......................!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
1
5
واقعا ما رو بیچاره کردند .انگار سازمان نظام دامپزشکی که میی بابست حافظ منافع ما باشد نیست ..............
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
3
تا دیر نشده شکایت کننده
دامپزشک شاهینی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
5
متاسفانه تعمدا نامه اعتراضی ما در دبیرخانه سازمان نظام دامپزشکی ........... ثبت نشد!!! این یعنی تا زمان انتخابات ما صدای شما را مصلحتی نمیشنویم
شاهینی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
2
به تاریخ انتقال سندقطعی زمین وتاریخ اخطاریه به سهامداران دراسفند98توجه کنید!!! درحالیکه کل پول زمین پرداخت شده ولی صندوق به دلیل نیازمالی که به وجوه اضافه داشت اقدام به برگشت چکها وارسال اخطاریه کتبی به سهامدار بی نوا کرد!!! .............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
7
متاسفانه رفتار اینچنینی اصلا زیبنده سازمان نظام دامپزشکی نبوده و نسبت به اعتبار و اعتمادی که به سازمان نظام دامپزشکی داشته ایم به شدت خدشه وارد میکند
شاهین شاهینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
1
7
درود به حکیم مهر در جهت شفاف سازی موضوع
....................
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
15
پروژه سوهانک هم بعد از 8 سال هنوز تعیین طبقات نشده قرار بوده سال 97 تحویل بدن هنوز 2 سال دیگم کار داره اعضا پروژه سوهانک هم میخان شکایت کنن حتی نمیدونن واحدشون چند متره
شاهین بی بال
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
4
قراردادیک طرفه تحمیل کردید چیزی نگفتیم.زمین غیرمسکونی رابه نام مسکونی برای ما خریدید چیزی نگفتیم.امروزفرداکردیدچیزی نگفتیم.تعدادواقعی سهامداران را اعلام نکردیدچیزی نگفتیم.چک های دامپزشکان را برگشت زدیدچیزی نگفتیم.درمجمع به رای ما که فروش زمین بودبیاعتنایی کردیدچیزی نگفتیم .............. به درخواست وشکواییه ما بی اعتنایی محض کردندچیزی نگفتیم.نامه اعتراضی ما را یانخواندید وثبت نکردیدچیزی نگفتیم.ولی... الان که نزدیک انتخابات شورای نظام است سکوت نمیکنیم ................
آنتی شاهین آنتی ققنوس آنتی صندوق نظام
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
4
فقط وعده های پوچ.فقط امروزفردا کردن.فقط ایشالا ماشالا.اگرکه پول خودتان هم بودهمینطور رفتارمیکردین؟بد کردیم درحسال صندوق که خالی بود ده ها میلیارد تومان واریزکردیم؟؟؟
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
7
واقعا شرم آوره...مثلا هدف از تاسیس به اصطلاح نظام دامپزشکی حمایت از دامپزشکان بوده............ بیش از پانصد میلیون از ۶۷ نفر گرفتید یک قرارداد ترکمنچای بعد از اینکه نصف بیشتر پول رو گرفتید برای امضای اجباری آوردید...منکه شخصا از هر طریق ولو دفتر رهبری پیگیری خواهم کرد...از همه .......تر اینکه هنوز ...... این پروژه هست پروژه ققنوس راه میندازید ..................؟
سهامدار پروژه شکست خورده شاهین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
8
سپاس از حکیم مهر، پیرو شکایت دوستان سهامدار، تعداد اعضای معترض بسیار بالاتراز امضاهای مشاهده شده است، در تکمیل فرمایشات سهامداران عزیز بنده هم بارها با مسئولین مربوط تماس گرفتم و اعتراض خودم رو اعلام کردم. در آخرین تماس با آقای دکتر(...) بعد از حدود ۲۰ دقیقه مکالمه گفته شد (صندوق ۳ تا وکیل پایه یک داره، شما و اعضا برید شکایتم کنید دستتون به هیچ جایی بند نیست، اگرم بتونید محکوم کنید؛ ما قطعه زمینی گرفتیم بنام صندوق و نه مسئول صندوق؛ فوق فوقش میفروشیم با سود خیلی کم و سهم ۱ هشتادم پولتونو پس میدیم)

این اگر غش در معامله نیست پس چیه؟
اگر ......‌‌‌نیست پس چیه؟
اگر خیانت در امانت نیست پس چیه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
بیخود گفته. پولتون طبق قانون باید به ارزش روز برگردونده بشه. حتما شکایت کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
اگر منطق داشتند كه نمي گفتند سه تا وكيل پايه يك داريم !!
مگه به تعداد وكيله ؟
خود عنوان اين مطلب نشانه ضعف هستش
دامپزشک بدون حامی
|
Germany
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
5
اگرتا پایان هفته آینده ازسوی صندوق قراردادها اصلاح نشود واز1سهم به80 تبدیل به 1سهم به تعدادواقعی سهام تغییرپیدانکند ازکلیه مدیران صندوق وریاست سازمان رسما درمراجع قانونی شکایت خواهدشد
دامپزشک و وکیل
|
United States of America
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
7
.....................
تاخیر نکنید در شکایت دوستان عزیزم
یک مالباخته عضو نظام دامپزشکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
4
سلام و تشکر از حکیم مهر در سال 86 نیز همچنین کلاهی بر سر ما در استان ............. رفت و به نام نظام دامپزشکی جهت تعاونی مسکن از ما پول گرفتند ولی تا کنون نه تنها از زمین خیری نیست بلکه از پولها هم خبری نیست .جالب اینکه ریاست قبل نظام استان .................... در متون گشته و اعلام کردند که این تعاونی مسکن اعضا نظام دامپزشکی بوده نه نظام دامپزشکی .خوب بزرگوار چه طور از سوی ریاست آن وقت نظام اطلاعیه صادر شد ؟!!!!و همه به اعتماد همین عنوان نظام. دامپزشکی تا کنون بیش از بیست میلیون پرداختی داشته ایم ....از سوی 69 سهامدار مالباخته
مال از دست داده مغبون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
4
وقتی به بازرسی و حسابرسی دفتر رهبری شکایت کردیم متوجه میشن که هزار تا وکیل پایه یک هم که استخدام کنید چاره کار شما را نخواهد کرد...
حدود ۴۰ میلیارد پول .......... از دامپزشکان که اکثرا بابت پرداخت قسطها...مقروض هستن گرفتید...پاسخگو نیستید بماند طلبکار هم هستید و انواع توهین ها را نثار سهامداران میکنید...
احیانا حق الناس به گوش مبارکتون خورده یا نه...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
1
2
ظاهرا ۹۸ درصد سهام صندوق متعلق به سازمان نظام دامپزشکی است لذا ما عاجزانه از خزانه دار سازمان میخواهیم با ورود به موصوع و وفق مسولیت قانونی گزارش تخلفات را به شورای مرکزی ارایه دهند ........................
سازمان نظام دامپزشکی که نه سازمان هیئت مدیره مثلا پروژه به اصطلاح شاهین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
3
یکی اگر قراداد رو بخونه کاملا متوجه میشه از روز اول بسیار هدفمند و به نیت خاصی این پروژه شروع شده و هدفشون چی بوده...هر چی بوده غیر از حمایت از قشر مظلوم دامپزشک...
صد رحمت به ترکمنچای...
ممکنه بگید چرا امضا کردید...
چون وقتی قرارداد برای امضا به ما ارائه شد که نزدیک ۳۵۰ میلیون از ما پول گرفته بودن و عملا کاری نمیتونستیم بکنیم
چون پولهایی که داده بودیم رو هوا بود
پیشگو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
4
به نظر من 80 نفر حداقل 500 میلیون داده باشن میشه 40 میلیارد و از سال پیش بردن تو بورس سرمایه گذاری کردن. از سال پیش تا حالا سرمایه تو بورس چهار برابر شده، میشه 160 میلیارد
خدا اموات همچین مدیرانی رابیامرزد.
4 تا اینطور پروژه اجرا بشه نظام دامپزشکی جون میگیره و نیاز نیست حسرت نظام پزشکی هم بخوریم.
واقعا عرض خداقوت و خسته نباشید دارم خدمت همچین مدیران لایق و شایسته ای
.......................
سهیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
1
9
آقای دکتر .......... لطفا زودتر تکلیف برج سوهانک رو روشن کنید خنده دار نییست بعد از ۸ سال حتی نتونستید تعیین طبقات کنید هفته دیگه شکایت میکنیم از شما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
2
با سلام ،بنده از تعاوني مسكن نظام كل ( نه تهران) واحد اماده تحويل گرفتم و به نسبت خيلي راضي هستم و فكر ميكنم پس از ايجاد حس اعتماد ايجاد شده صندوق رفاه اين مسير رو براي جذب سرمايه هاي اعضا پيدا كرد و با توجه به اصالت رئيس صندوق تعاون به سمت زمينهاي در مازندران برده شد كه فروشنده انها در حالت عادي اصلا تصور ان را نداشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
3
با سلام
به نظرم موازي كاري در سازمان نظام كه داراي تعاوني مسكن براي كل اعضا كشور هستش و ورود صندوق رفاه به عرصه فروش زمين و ساخت كار اشتباهي بود
شايد بهتر بود صندوق رفاه در ضمينه هاي ديگر مثل خودرو و هتل و مراكز رفاهي بيشتر تمركز ميكرد و ابروي نظام رو نميبرد
ف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
0
0
سلام.منم از اعضای خرید این پروژه هستم ولی تاالان نمیدانستم مشکل پیش آمده باهیچکدام از اعضا درارتباط نیستم.ممنون میشم بااعضا آشنا بشم.خیلی نگرانم.نمیدانم بلاخره70عضویم یا80نمیدانم قراره مسکونی ساخته بشه یا تجاری اداری..سازمان جواب درستی به من نمیده.
باتشکر از بقیه اعضا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
0
0
سلام من هم عضواین پروزه هستم ولی نمی دونستم این همه مشکل داره خیلی امیدوار بودم به این کار ولی حالا می بینم خیلی دردسر ساز شده با چه سختی پول جمع کردم هنوز که هنوز قسط وام ۱۸ درصدی میدم
نظر شما
ادامه