کد خبر: ۵۷۴۳۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
 

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی در پیامهایی جداگانه انتصاب دکتر علی صفر ماکنعلی را به سمت رئیس جدید سازمان دامپزشکی کشور تبریک گفتند .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی، «آیت الله دکتر سید محمدعلی آل هاشم» نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در پیامی ضمن تبریک انتصاب دکتر ماکنعلی به سمت رئیس سازمان دامپرشکی کشور اظهار داشت: انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان رئیس جدید سازمان دامپزشکی کشور که بیانگر تعهد، کارآمدی و شایستگی های برجسته شما در صحنه های مختلف خدمت صادقانه، به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

در بخش دیگری از پیام آیت الله دکتر آل هاشم آمده است: بی تردید دامپزشکی نقش مهمی در اقتصاد ملی، پایداری اقتصاد واحدهای تولیدی و سلامت عمومی جامعه دارد و با تجارب ارزنده جنابعالی در این عرصه، میهن عزیزمان در رسیدن به اهداف بلند خود جهش های در خور توجهی را شاهد خواهد بود.

«دکتر محمدرضا پورمحمدی» استاندار آذربایجان شرقی نیز در پیامی جداگانه این انتصاب را تبریک گفته اند، در بخشی از پیام استاندار آذربایجان شرقی آمده است: انتصاب بجا و شایسته جناب عالی را به عنوان 'رئیس سازمان دامپزشکی کشور' از صمیم قلب تبریک و تهنیت عرض می نمایم. از خداوند تبارک و تعالی، سلامتی و توفیق هر چه بیشتر آن جناب را در خدمت به مردم عزیز ایران اسلامی آرزومندم.

 
 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
1
عجب؟؟؟؟!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
1
دوران این رفتارها تمام شده
فقط باید به فکر خدمت به مردم بود
دامپزشک
|
Germany
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
3
0
اینکه نماینده ولی فقیه و استاندار یک استان بلافاصله به انتصاب رییس سازمان دامپزشکی کشور واکنش می دهند قطعا اتفاق مبارکی است چه در بعد استانی و چه از نظر ملی .برای مظلومترین سازمان کشور این یک اتفاق ویژه هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
2
بهتر بود آقای استاندار بجای این حرکت در طول این مدت از نزدیک در بین کارکنان دامپزشکی استان حضور می یافت و وضعیت و مشکلات دامپزشکی را مورد بررسی و حمایت قرار می داد. ایشان در مدت مسولیت حدود ۱۴ ساله خود تا بحال حتی در مناسبت ۱۴ مهر هم یک پیام تبریک به در استان صادر نکرده است...
نظر شما
ادامه