کد خبر: ۵۷۴۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

روابط‌عمومی‌های سازمان دامپزشکی کشور، شیلات ایران و جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور به عنوان روابط‌عمومی‌های برتر جهاد کشاورزی معرفی شدند.

به ‌گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، در همایش سراسری مدیران روابط عمومی‌های وزارت جهاد کشاورزی که یکشنبه 28 اردیبهشت به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد؛ «ساسان والی‌زاده» سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه وظایف روابط عمومی باید شامل نظام یکپارچه اطلاعات، سواد رسانه ای، نهضت تولید محتوا، مدیریت و مهندسی محتوا باشد افزود: نقش روابط عمومی مدیریت ارتباطات انسانی و رسانه‌ای است و این بخش باید با ایجاد انگیزه، سرعت تصمیم‌سازی را افزایش دهد و یک پاسخ رسانه‌ای به مشکلات باشد.

مهندسی پیام و مدیریت محتوا باید در اختیار روابط عمومی باشد

والی‌زاده با بیان اینکه مدیریت بحران‌ها بر عهده روابط عمومی است و از طریق جریان‌سازی و ایجاد کمپین‌ها امکان مدیریت شرایط و تامین خوراک برای رسانه ها را دارد بر استفاده روابط عمومی از همه ابزارهای رسانه‌ای و مجازی تاکید کرد و گفت: روابط عمومی باید با در دست داشتن تمام ابزارهای رسانه ای و مجازی، مهندسی پیام کرده و مدیریت محتوا را بر عهده بگیرد.

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه روابط عمومی باید مدیریت اخبار منتشر شده و نحوه رسیدن اخبار به مخاطبان برادر نظر بگیرد، به شعار سال 99 که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است اشاره کرد و گفت: در سال جهش تولید بایستی دستاوردها و خدمات نظام و دولت به شکل هنرمندانه رسانه‌ای و اطلاع رسانی شود.

در پایان این همایش، روابط عمومی‌های 5 سازمان جهاد کشاورزی استان‌های آذربایجان شرقی، فارس، سیستان و بلوچستان، قزوین و مرکزی به عنوان استان‌های برتر و 3 سازمان دامپزشکی کشور، شیلات ایران و جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور برتر شدند.

اهدای تقدیر نامه به مدیر روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور

در متن لوح تقدیر ساسان والی‌زاده خطاب به مدیر روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، با اشاره به توسعه همه‌جانبه نظام ارتباطات یکپارچه بخش کشاورزی که البته این اتفاق را نیز مرهون تلاش و مشارکت تمام دست‌اندرکاران مجموعه سازمان دامپزشکی کشور دانسته است؛ کسب مقام روابط عمومی برتر در ارزیابی سالانه روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان‌ها، شرکت‌ها و موسسات تابعه از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی را به «دکتر فاطمه زارعان» مدیر روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور تبریک گفته و از تلاش‌های ارزنده و برنامه‌ریزی و مدیریت مطلوب آن مجموعه جهت تحقق این مهم تقدیر و تشکر کرده است.

این توفیق به دنبال برتر شدن روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور در بخشهای ارتباطات رسانه‌ای، تولید خبر و شبکه‌های اجتماعی نمایشگاهها و مناسبتها، تولیدات چندرسانه ای تعامل سازمانی، پژوهش و افکارسنجی و ارتباطات مردمی حاصل شده است.

لازم به ذکر است روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور در ارزیابی سال‌های گذشته مرکز روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی نیز همواره جزو روابط عمومی‌های برتر برگزیده شده است.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
France
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
ملاک برتری چه بوده؟
نظر شما
ادامه