کد خبر: ۵۷۴۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان، در نشستی با حضور مراکز تکثیر و پرورش میگوی استان، مسئولان بیمه و دامپزشکی از مالکان و مدیران مزارع پروش میگو خواست تا حتماً نسبت به بیمه نمودن مزارع خود اقدام کنند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از برنا، «عبدالرسول دریایی» در این نشست با اشاره دست آورده های خوب استان هرمزگان در عرصه تکثیر و پروش میگو  طی سال های اخیر در کشور گفت: بدون شک کرونا و شرایط به وجود آمده از اپیدمی این ویروس در جهان بر صنعت میگو نیز تاثیر گذار خواهد بود که در این راستا اقدامات حمایتی در حال انجام و پیگیری است.

وی با اشاره به اهمیت بیمه برای صنایع تولیدی به ویژه مزارع پرورش میگو از آبزی پروران خواست تا نسبت به ارتقای سطح بیمه ای و بیمه نمودن مزارع خود اقدام کنند.

دریایی همچنین با تاکید بر رعایت الزامات بهداشتی در مزارع پرورش میگو و مراکز تکثیر گفت: با توجه به اهمیت رعایت بهداشت در این صنعت ، سهل انگاری در مسائل بهداشتی و مدیریتی مزراع میگو و عدم رعایت این مهم ، خسارات جبران ناپذیری به دنبال خواهد داشت.

وی با توجه به رشد صنعت پرورش میگو در هرمزگان و نیاز استان به لارو از مراکز تکثیر خواست نسبت به تامین لارو مورد نیاز استان اهتمام ویژه داشته باشند و لارو با کیفیت را با الویت نیاز استان در اختیار مزرعه داران قرار دهند.

سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان تصریح کرد مراکز پرورش میگو نسبت به تهیه لارو مورد نیاز خود در اسرع وقت اقدام کنند و منتظر لحظه های آخر نباشند تا با کمبود لارو مواجه نشوند.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
تعرفه پلاک کوبی خیلی پایینه.باید کلا پلاک کوبی دام ها به بیمه واگزار بشه
نظر شما
ادامه