کد خبر: ۵۷۳۵۹
تعداد نظرات: ۵ نظر

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان قاینات در طی بازدید سرزده از پست دامپزشکی اسفدن قسمت های مختلف و فعالیت پرسنل را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی قاینات، «دکتر رضا محمودی» رئیس شبکه دامپزشکی قاینات در طی بازدید از پست دامپزشکی اسفدن قسمت های مختلف نظیر محل نگهداری واکسن و دارو را مورد بررسی قرار داد و در پایان از زحمات «رمضانی» مسئول پست که به عنوان تنها نیرو در تامین بهداشت دام و طیور و همچنین خدمت رسانی به دامداران منطقه تلاش و کوشش می نماید تقدیر به عمل آورد.

وی افزود: بازدید از پست های دامپزشکی شهرستان به صورت ماهیانه انجام می گیرد که هدف از  این بازدید ها بررسی فعالیت همکاران پست ها و در نهایت  میزان رضایت مندی اهالی منطقه تحت پوشش و ادارات از پرسنل پست ها انجام گیرد.

محمودی ضمن تشکر از کلیه همکارانی که در پست های دامپزشکی خدمت می کنند بر ارائه خدمات با کیفیت و در خور شان بهره برداران تاکید کرد و گفت در شهرستان قاینات تعداد 4 پست خدمات دامپزشکی فعال می باشد که متاسفانه دو تا از پست های ما در شهرستان با یک نیرو مدیریت و ارائه خدمات انجام می دهد که توان مضاعفی را از همکاران ما را در این مناطق می گیرد و ماموریت مداوم همکاران در مناطق روستایی با نبود در محل پست مواجه شده که گاها باعث رنجش خاطر دامداران می شود .

محمودی عنوان کرد که مسئولین این دو پست دامپزشکی شهرستان می بایست کلیه خدمات اعم از پیگیری درمان، فروش دارو و عملیات واکسیناسیون و حضور در جلسات بخش را در برنامه کاری خود داشته باشند که با یک نفر و پوشش دادن این حجم از خدمات کاری بس دشوار است.

 
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
2
1
خداقوت به دکتر محمودی مدیر توانمند دامپزشکی استان و مهندس رمضانی مسئول پرتلاش و خستگی ناپذیر پست دامپزشکی اسفدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
0
3
دامپزشکی کلا مظلوم هست و مظلوم ترین قشر این مجموعه مسئولین پست های دامپزشکی هستن . دور از شهر و دیار با حداقل امکانات و بدترش اینکه به همه باید پاسخگو باشی بدون اینکه سابقه مدیریتی برات حساب بشه
لطفا برا مسئول پست های دامپزشکی پست سازمانی تعریف کنین
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
0
3
سلام و درود برهمه ی تلاشگران بی ادعا...
دور از شهر و دیار...!!
ساعت ۵ صبح تا ۱/۵ ساعت راه کوهستانی و ظهر همان مسیر، مسیر برگشت... و این تکرار سی روز ماه و سال...
با ابتلا به بیماری بروسلای مزمن...
و متعاقب بروسلوز درگیر مشکل تنفسی، ریوی...
و همچنان ادامه ی راه و خدمت صادقانه‌...
بخاطر سوگند نامه...
"کاردان گمنام"
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
0
0
خوب این که وضعیت خیلی از شهرستان ها هست مثلا کل شهرستان ما با دو پستی که داره کلا" با سه نفر نیرو میچرخه. تازه بدون بخش خصوصی با جمعیت دامی بالا.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
باسلام خدمت دوست عزیز
اگر شهرستان شما جمعیت بالای دامی دارد وبا۳نفرمیچرخدومیگوییدبخش خصوصی ندارد باید ازادارات دولتی گلایه کرد که همیشه چوب لای چرخ بخش خصوصی میندازن ونمیگذارند که آب خوشی ازگلوی قشر زحمت کش بخش خصوصی بااین وضعیت خراب کاری بره پایین.
نظر شما
ادامه