کد خبر: ۵۷۳۳۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران:
«محمد علیخانی» افزود: متاسفانه با توجه به اینکه معمولاً خسارت و تبعات اقدامات خلاف قانون برخی مدیران شهرداری را بیت‌المال می‌دهد و نه خودشان ...
 
 

حکیم مهر: در حالی که ستاد ملی مبارزه با کرونا مسئولیت هایی برای مراکز درمانی دامپزشکی در نظر گرفته است، در روزهای اخیر شاهد موج تعطیلی این مراکز در شهر تهران توسط شهرداری هستیم و علاوه بر اینکه نقش فعالان این بخش در مهار  کرونا نادیده گرفته می شود، به تعداد افرادی که شغل خود را در این شرایط از دست داده اند، اضافه خواهد شد که باعث اعتراض عده زیادی از این فعالان این حوزه شده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از پایگاه خبری کار و کارآفرینی، «محمد علیخانی» رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به این خبر، گفت: این گونه رفتارها صرف نظر از ضربه اقتصادی که به اینکونه مراکز و شاغلین آن می‌زند، نه تنها مصداق اعتنا به سلامت شهروندان نیست بلکه پاک کردن صورت مساله و افزودن حیوانات به دایره آسیب‌دیدگان بحران کروناست و شهرداری نباید از خلاء قانونی برای تسویه حساب و برخورد بدون مطالعه با برخی مشاغل استفاده کند.

علیخانی گفت: واقعیت این است که متاسفانه با توجه به اینکه معمولا خسارت و تبعات اقدامات خلاف قانون برخی مدیران شهرداری را بیت المال می دهد و نه خودشان، لذا این بی مسئولیتی ها در بین مدیران متخلف زیاد شده است،‌ در حالیکه اندک تدبیر و‌ مسئولیت شناسی می‌تواند مانع این گونه برخورد ها شود.

عضو شورای شهر تهران افزود: در این راستا باید طرحی را در شورا تصویب کرد تا تبعات اقدامات خلاف قانون به عهده خود مدیر متخلف باشد و نه شهرداری.

علیخانی گفت: در حال حاضر پرونده های زیادی با ارزش هزاران میلیاد تومان در محکومیت و علیه شهرداری وجود دارد که اگر قوانین رعایت می شد شهرداری امروز نباید این همه خسارت پرداخت می کرد. تکرار این موارد و ‌استمرار ندانم کاری، ناشی از فقدان دید جامع نگری است که اگر با هم‌اندیشی با متخصصان چاره ای برای آن اندیشیده شود، هم قانون اجرا می شود و هم شهروندان و حتی حیوانات به عنوان بخش ذیحق طبیعت از آن بهره‌مند خواهد شد.

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
0
1
خب این یعنی چه !؟
ناشناس
|
France
|
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
1
شهرداري يعني پول زور بده!
پاسخ ها
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
*وده
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
پس نتیحه‌میگیربم شهرداری بجای اینکه رعایت قانون را بکند خود خلاف قانون عمل مبکند شهردای را هم اکیسه ملت متضرر میکند بله در مورد کلینیک های دامپزشکی هم عرض کردم اگر قانون برای دامپزشکان هم جاری نبود همان زمان ماده ۱۰۰ جای بود اعمال میکردن از دامپزشکان که نمیترسیدن از نظر حقوقی هم کاملا به مواد قانون اشراف کامل داشتند چون خود تهیه و به تصویب رسانده بودن ولی آنها دنبال بهانه برای جلوگیری از کار مردم نبودند
نظر شما
ادامه